Sunday, May 26, 2013

Pengganti Comot...

Ralat...tak tau nak cakaplah ralat tuh camner...memang sedeh sangat sangat...petang tuh memang comot tido dengan aku...nak jadi citer rantai loceng yang dier selalu pakai tercabut...aku pun dalam hati..emm takpelah..kang pakaikan...

Bila malam selalunya dier akan datang tido atas kaunter...memang tuh tempat kesukaan dier...tapi takde..puas aku aku panggil ...barulah anak sulung aku citer...anak pompuan aku dah bawak dier jalan jalan dengan basikal...pastu dier takut terus lari ke taman perumahan dekat sini...Aduhh marah...geram..sedih..semer ader...

Sejak itu keja aku hari hari...ronda kawasan tu...dengan harapan aku jumpa balik comot...tapi takde ...memang serik nak bela kucing dah...sedih sangat...asik teringat dier..tup tup satu hari masa balik kenduri jumpa anak kucing...manja..kurus kering...emm sian pulak..dahlah jom bawak balik....

sejak itu...hari kami berseri semula...Milo..teman pengganti...orang yang tak bela kucing mungkin tak tau camner rasanyer hilang kucing nieh...tapi bagi yang ada kucing...akan faham camner perasaan aku nieh...fuhh...

Aku sentiasa harap orang yang ambik comot tuh akan jaga dier baik baik...asalkan dia selamat sudah...

Comot ku sayang...sOb..sob...

Milo...masa mula mula jumpa...kurus kering...

Milo sekarang...nak tido atas tilam jer...

Milo yang manja

1 comment:

@nan.. said...

lama tak jenguk...