Wednesday, January 28, 2009

Setahun sudah berlalu....

Tahun baru cina nieh kiranyer genap setahun aku meninggalkan Subang Jaya....uhuksss....ader certain menda yang aku tak suker...dan ader certain menda yang aku sukalah stay kat Subang tuh....

SS15 tuh memanglah crowded ...tapi yang bestnyer...kedai ader keliling...uptown...stesen minyak Shell...McD...Carrefour...Subang Parade...SJMC...semer ader keliling....tapi yang tak best pun banyak...tapi maleh lah nak citer....Sekarang dah jadik warganegara gombak...ok lah...not bad...terasa cam dok betul kat kampung ehehheh .....


my home...abaikan model bermotor tuh yer hahaha



Rumah aku sekarang neih rumah sewa...umah sendiri kat Pandan Indah bagi sewa sebab dah tak larat nak duk umah merpati neih ...nak duk umah atas tanah plak....Kampung Changkat nieh best sebab ...ko tak rasa ko dok kat KL...hehehe dengan rumah kayu kiri kanan ..jalan sempit huhuhuh...memang kena ader skill baru boleh drive kat kawasan nieh ...aku dulu dekat sebulan lebih incik tuh pegi anto keja...peh tuh baru berani drive sendiri especially biler lalu ikut Padang Balang tuh ...hoihhhh....kalau silap ko lukislah corak baru kat keta ko....ok lagik...kalau lukis kat keta orang muahahahhaha sendirik mau ingat...

Anak anak aku pun dah ok dok kat sini ...seronok..petang main beskal...sakit pun kurang..kalau dulu sebulan gerenti dua tiga kali gi klinik...sekarang 3 bulan sekali pun payah....dengan jiran jiran yang baik...emm...takdelah aku ralat sangat pindah sini ....baper lama lagik dok sini tak taulah nak cakap...tengoklah camner bisnes incik tuh....kalau ok...cariklah rumah sewa beso skit...yang ader sekarang neih cukup cukup jer untuk kami sekeluarga tinggal...

Kalau kira jem..sama giler jer ngan dok subang...kalau subang ikut Federal Highway ..adesss....sendu jugak...dok gombak...biler lalu traffic light kat bandar dalam tuh jer yang sendu..peh tuh dah ok dah ..takde masalah...cuma cuak stesen minyak arr jauh skit ...ader yang dekat..tapi tak ikut laluan aku gi keja lah pulak...kira nyer kalau ikut laluan gi keja nun mobil kat sentul lah paling dekat...sebab tuh minyak memang kena sentiasa ader...takmolah buat lawak mati tengah jalan kan ehheheh ....

semalam pegi Mydin...sajer pegi beli barang rumah kat sana...boikot tesco pun yer...emm sambil mengenang masa dok kat subang dulu...tak singgah pun kat apartment tuh..maleh kawan ngan orang kaya nieh ehehheh ....beli beli barang terus balik huhuh tak koser makcik....

No comments: