Wednesday, November 25, 2009

Mama...I'm a girl....


Citer pasal Check up di An Nur pulak....

Dengan semangat waja nyer....even belum kol 2.00 petang...aku dah terpacak kat depan An Nur ehhehehe....awal bukan aper ...sebab pegi Az Zahrah dulu ambik kad merah aku yang tertinggal kat sana.....sekali register...turn akak no. 15 yer...mak oiiiii ...akak punyer turn dalam kol 3 petang...oklah..takpe..sejam jer....so makan makan dulu kat Bangi Kopitiam...ntah..aku tak paham naper orang suker makan kat kopitiam neih....pada aku sedap lagik makan kat gerai biasa....cuma tempat jelah...kopitiam nieh nampak ader class skit kan...ptuihhh lah...aku bancuh kopi lagik sedap....tapi sebab nak mengabiskan masa..duk jelah sampai kol 3 petang....

Kol 3 petang aku pegi An Nur balik..tanya turn dah no. baper....baru no. 4 kak ...wut!!...oihh jenuhlah nak tunggu lagik...abes semer surat khabar aku beli ....column yang aku tak suker baca pun abes aku baca punyerlah nak mengabiskan masa...nak balik dulu kang...takot payah parking pulak...penyudahnyer tunggu jelah...setelah hampir buruk aku menunggu....pukul 4.35 petang baru sampai turn aku....fuhhh....sabo sabo...masuk jer...disambut oleh Dr. Khamsiah...emm...I like this doctor...sangat cekap buat keja....so kelewatan bukanlah sebab kelemauan..tapi memang patient dier ramai...so takdelah aku sakit hati kan...setelah membriefing sejarah kesihatan aku yang terlampau nieh kan ...maka sesi yang paling aku suker pun tiba....SCAN....

Dr. Khamsiah tanya...dah tau ker boy or girl?...aku pun luruslah menjawab...ntahlah doktor...ari tuh check up kata boy ...tup tup masa detail scan kata girl...so kitaorang pun tak tau boy ker girl...ehehhehe dr. tuh pun gelak....eh boleh tukar tukar yer...takpe kita check....letak jer scanner tuh atas perot...terus dr. tuh kata...confirm...GIRL...nampak tuh....hohohoh berbunga bunga hati aku...tersengih lebo itu incik...kunon terror lah boleh buat 2 pasang...cheh heheheheheh ....Alhamdulilah....2 lelaki 2 perempuan..lengkaplah keluarga kami....baby pun ok sihat....dah almost 1.5 kg.....next check up 9 Dec pulak.....

Biler dah confirm girl....sesi mencarik nama akan bermula...hohohohoh....erkkk letak An Nur Puteri boleh hahahhahahha.....ari tuh beranak kat Ampang Puteri...nak letak Ampang Puteri..mengong nyer mama ehhehe ..aper pun...aku happy...incik happy...tuh yang penting...ooo pesanan Dr. Khamsiah masa nak balik...masa your wife caesar...u masuk tak....aku plak tolong jawab...Masa 3rd Caesar jer masuk...kat Ampang Puteri....Dr. tuh cakap...ohh kalau camtuh...this round make sure masuk...dah tutup kedai kan...haaa masuk ambik gambar banyak banyak ehehhehe....harussss ...memang incik kena masuk jugak....tak kira ...ehhehe ......

1 comment:

lara mikhael said...

Salam kak Nolie,hehehe..bb girl lagi ye. Tahniah...ader le si aliya kakawan nanti. :-)