Sunday, September 23, 2012

bila hari hujann.....


Orang lain bila ujan pepetang sedap membuta...tapi klu kedai aku ni aku membuta sedekah kat penyamun ngan lembulah jawabnya hehe korang jgn gelak lembu kat sini makan roti high 5 ok.....dah bape beg roti aku diorang curik grrrrr

apa aku buat emmm......biasanya mesti ada kopi radix mari sechawann




pashu mesti ada tv as usualll...petang kol 3 nak layan mara clara. ntah antu pilipina mana sampuk aku. dri zaman keja dulu layan cter pilipina nieh hehehe walaupun tengok ikut hp lama aku pun pueh hati heheh



seb baik ada dapur incik ni bleh gak aku goreng cucur ikan bilis buat ilang lapo...



aku tau apa korang pkkkkkk

patutlah gemokkkkkkkk kan kan kan


4 comments:

AdanyaKauUntukku said...

patotlahhhhhhhhh
ingatkan duk kedai diam2..ni siap dapor bgai......

sib baik tak masak rendang kannnnn.....

Puan nOLie said...

Rendang blom kakak hehe klu kebulur sgt buat mee goreng hehehe

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

Salam kak..
rindu kat akak yg jauh nun di sana...
pergh...tokey besar sekarang...

jelesnya sayaaaaaaaaaaaaa...
kak, saya nak dtg sana lah nanti...
akak bwk kitorang jenjalan yeh???

Puan nOLie said...

Rindu erin jugak...meh meh datang sini jenjalan...insyaallah..boleh jer bawak jenjalan...tokey beso...beso jugaklah dekat 80kg hahahhahah