Wednesday, July 15, 2009

Kali Pertama dan Terakhir...uwaaaaaaaaaa...


Semalam ...menunaikan janji kepada itu 2 putera...mama ngan babah pun bawaklah pegi tengok transformers...kira hadiah hari jadi ujay lah tuh..tapi naper umar yang poyos ek ehhehe....adess...dah planning cantik ...tren komuter plak delay semalam...sampai umah siap siap...ingat sempatlah sampai Alamanda sebelum 2.35 petang..tapi sampai lambat jugak...kira citer dah start dah baru masuk....
10 minit pertama....Umar ngan Ujay still dok diam lagik...makan popcorn ...minom air....masuk jer dekat setengah jam ...dah mengelupur...ayoooo...takmo duduk dah ...yang umar sibok komplen sejuk....pastu bising sangat....si ujay takmo duduk atas kusi ...nak berdiri..nak duk atas riba...pastu sibok mintak susu...ayoooo mama langsung tak leh concerntrate tau....masuk 45 minit...babah dah hilang sabar...yelah takmo dok diam langsung...dah menangis si ujay..emm...aku pun terus tarik dedua keluar...kasik diorang main kat luar..lari lari ...lantaklah korang ehhehe ....dah dekat 15 minit...pujuk masuk balik...dah masuk...dah sampai part lawan tembak tembak tuh...ok umar dah diam...ujay dah mula merengek nak tido...duk atas riba tepuk tepuk tido dah ..fuh lega...barulah mama boleh tengok japs dengan aman....
adeslahh...pasni tak yahlah dah yek tengok wayang..tengok dvd dah ler...tak sanggup ler mama korang buat gini ehhehe ...sally any tips?? huhuhuh tuh seb baik tak angkut anak dara tuh sekali...kalau angkut jugak...adoilahhh ..mau balik terus....mama serikkkkkk.....

6 comments:

tnihartini said...

pasni tgk wayang kt umah jer... kekekkekek..

bulan said...

wahhh tgk wayang hero2 ni ye.. kekeke

redrania said...

aku br kali kedua tgk wayang dgn dania n nadzim...upin ipin dgn transformers..nadzim elok diam..yg dania..sejam je diam..pastu sibuk tanya itu ini..hadehh

nzh1979 said...

haih.. noliekk
aku udah bleh agak dah..
arif tu dulu..time nengok ite upin ipin je bleh layan..
walaupon aku dah trained dr dlm perot..hampeh noliek oiiittt..
tu blom dia tanya soklan2 ntah2 hape2 bile tgk cite..
haih..mgg skang ni dok bg dia tgk dvd je kat umah.. tu pon byk songeh..sekian..ehehe

gamaknye kalo bawak anak dara aman sket?? ehehe

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

alahai sian kak .. sy tgk ice age 3 berdua dgn adam sib baik ok .. heh..heh...

Puan nOLie said...

Tni..
haruslah aku beli dvd jer lepas nieh ..diorang nak tunggang terbalik lantak ler...

Osana..
akak serik dah dik oihh takmo dah bawak bebudak tuh...

Azie..
emm budak mulot pok pek tuh maner boleh diam..penat menjawab soklan..agaknyer orang belakang bengkek jer dengor sore dier ehhehe ...

Zam...
anak dara tuh..oohhh tidakkk...aku rasa sama jer mengelupur cam abagn dier ..

Diana..
Ohhh kan best kalau budak budak tuh behave cam adam uhukssss