Wednesday, October 7, 2009

Salam Aidilfitri...

Fuhhhh berabuk ...giler lama tak update heheheh ...
sorrylah yer anak anak ...banyak sangat perkara bulam Ramadhan ngan Syawal nieh....

Camner raya tahun nieh?? hehehe giler giler hehehe ....
Dari persediaan...sampailah raya..macam macam peristiwa....
Kisah mencari kasut raya umar dan uzair....bayangkan dari Bangi ke Uptown Danau kota...
pukul 2 PAGI hokehhhh...ehheheh tapi biler sampai kat sana cam baru pukul 8 malam...tuh yang berjalan sampai tak sedar dah kol 4 ...balik umah..sahur lebih kurang...tido lam setengah jam..terus bangun siap pegi keja...uwaaaaaaaaaa dah cam zombie...tuh kisah kasut raya budak budak tuh....
kisah mencarik baju raya mama ngan babah dier pulak heheheh dari Bangi ke Jalan TAR....
huh ..haram tak beli menda ...abes....tak nampak kedai..nampak orang jer....nak jalan pun tak selesa...
terus ajak incik pegi tempat lain ....pegi ke Uptown Danau Kota...pun sama jugak...padahal masa tuh dah pukul 3 pagi...adehhh...raya punyer penangan...seb baik lah anak anak aku tuh ok..segar bugar ..cuma aliya jelah ngantuk...tido lam stroller...

Hari Raya tahun nieh jugak penoh tragis ehhehe tak payahlah citer...family matters...
cuma aper aku boleh kata...raya tahun nieh sangat best...sebab malam raya aku dapat bersama adik beradik dan keluarga kat umah aku....fuhhh happy moment after almost 6 years married....
dah lama tak rasa kecoh ..meriah...penoh gelak ketawa...kutuk mengutuk ehheheh ...
tak sedar masa berlalu...sampai kol 4 pagi...baru balik umah MIL ....
biler along and family balik kuantan...aktiviti wajib...piknik kat Air Terjun Sungai Pandan ahhahah
yaperdaaaa orang pegi raya ...kita pegi piknik ehheheh
kesimpulannya...seronoklah balik raya....

Gambar tak banyak ambik...seperti biasa...
aku kalau taim ngandung nieh sangat benci hate hate kat kamera heheheh sebab tidak suker melihat bahagian bahagian yang kembang itu...eheheh ...kamera pun tak bawak...
nanti ader gambo aku upkanlah...

buat semua....Salam Aidilfitri...dari kami sekeluarga....

3 comments:

iswatie "colours of life" said...

giler adventure ko cr baju n kasut raya......x kuasa aku nak berjaga tgh2 mlm..hahahahahaha

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

wah rajin kak redah sumer tmpt tue .. thn nie sy tak ke uptown mahupun jln TAR .. capekkkkkkkkkkkk

eza said...

tak aci ler...nak tengok gambar raya ko....