Monday, April 19, 2010

Sukaneka Pra Sekolah


Mama ..abang ader sukan esok..mama pegi tauu...
alamak...emmm ..takpelah anak punyer pasal...Sabtu tuh aku cuti meniaga...

Punyer excited mamat tuh...kol 6 pagi dah bangun..mandi siap siap..nak gi sukan...aku cuma bawak uzair jer...2 tuan puteri export umah mak longnya...kang pengsan aku nak jaga kang....aku memang plan nak datang awal pun..kalau lambat kang mesti susah nak parking....aku sampai kol 7.30 tuh pun dah penoh dah parking...terselit jer aku parking tepi sekolah tuh....

Sukan pagi tuh untuk murid tahap 1....dari pra sekolah sampai darjah 3...seronok lah si umar tuh dapat main dengan kawan kawan dier...biler tengok dier berbaris ngan kawan kawan dier yang lain ..argghhh sebak lah pulak...besar dah anak aku sobbb sobbb...ehhehe acara pagi tuh ader senam robik..chicken dance..nyanyi lagu negaraku, negeri selangor and lagu sekolah...uzair dah setat boring...heheheh ..tengok umar menari ..alahai anak aku...ehhehehhe lembab plak upload video ..kalau idok boleh nengok betapa indahnya tarian dier hehehe




Sukaneka pra sekolah pun dua acara jer...satu lari bawak pundi kacang tuh...satu lagik lari bawak bola pingpong...umar masuk satu jer ..yang lari bawak pundi kacang....masa 1st round tuh...group umar dapat no. 1...tapi tiba tiba cikgu yang kureng tuh kata...ooo dier tak perasan tadik ...arghhhhh dah kena buat sekali lagik...emm kali nieh dapat no. 3 jer..hangin betul...lepas sukan upacara penyampaian hadiah..jadiklah abang...janji dapat adiah....










Dah siap semer tengok jam awal lagik...baru kol 10 pagi..so terus gi dentist kat seksyen 8..Klinik Pergigian Lita Alis...umar mengadu gigi dier sakit..so pegi cabutlah...memula dr. tuh nak cabut dedua batang gigi geraham yang rosak..aku suh cabut satu dulu...takot sakit sangat kang...memula tuh tanya ..sakit tak bang..dier kata tak ...control macho...dah masuk keta..baru lah..mama .sakit sangat ..heheh cheh aper daaa ...balik singgah pkns...terus gi ambik 2 anak dara tuh...huh ..aku yang tak bersukan nieh lagik penat dari orang bersukan ehhehehe dah layannnn

No comments: