Monday, May 17, 2010

Balik kampung lagik

Seingat aku ...last sekali aku balik kampung masa bulan doblas ...3 minggu sebelum aku bersalinkan yana...ehhehe bayangkan ...waktu sarat macam tuh pun takde saper yang perasan aku mengandung ahhahah...


dengan abang umar...eee mama takmolah ambik gambo tak suker tak suker

dengan yaya..masa nieh dekat Ganchong, tengok sangkar ikan..erkk baru pasan..gamba ujay takde





alah hensemnya abang aku eheheh


memang aku tak bagitau famili aku pun yang aku mengandung...malas nak dengar radio tiga pahang berbunyi hahahhaha tak reti stop plak tuh...yer aku tau...tujuan diorang bising tuh ...diorang takut aku penat..takde masa nak handle anak..keja ..niaga...tapi pada aku...rezeki...dan aku rasa biorlah aku bersusoh payoh sekarang...lepas nieh ..aku dah takde dah nak hadap..besorkan 4 orang nieh jer cukuplah...ehheeh bak kata mak aku kan ..macam arnab...tak berenti beranak ehhehe ...kali nieh balik sekali dengan akak ipar aku..kira gerak dua keta lah...tapi hari Jumaat tuh nak keluar dari KL ...oihhhh cam cuti nak balik raya...merata rata jem...puaslah kitaorang mencarik alternatif ..konon nak elak jem ..hampeh....dekat kol 2 pagi jugak kitaorang sampaian kuantan....tapi kuantan satulah...panas ..fuhhhh ...aku nieh memang tak nampaklah merah kan..tuh 2 anak dara tuh...fuhhhh ...menggelupur...


incik pegi memancing..dapat udang dnegan patin buah ..fuhh sedap sedap




anak dara aku ...dah besar dah pun

Seperti biasa...Bukit Rangin memang singgahan pertama...balik kali nieh banyak jugak misi ...tapi yang penting dapat jumpa mak ngan ayah aku...rindu ..lama tak jumpa...aku siap pegi Ganchong tengok sangkar ikan tuh...incik pun dapat jugak gi memancing ngan ayah aku...kira oklah...aku pun kalau balik kuantan tuh ..malas nak jenjalan sangat sebenarnya..sebab misi aku nak jumpa mak ngan ayah aku jer...dapat hadap orang tua tuh...tenang skit rasa hati aku nieh....walaupun kak timah tuh dier punyer mukadimah seperti biasa lah..buat cam aku nieh anak dara dier yang tak kawen lagik ehhehehe tapi suara tuhlah yang aku selalu rindu...

budak budak tuh....huh..haruslah gumbira...lama jugaklah aku dekat sana...dari Sabtu sampai Selasa...tapi aku cuti sampai rabu..sehari tuh kira buat ilang penat lahhh ...penat ker? giler kooo ....aku rasa rabu tuh takmo bangun bangun tido ehhehe selebihnya..layan jelah gambo...


No comments: