Friday, May 21, 2010

Pernah tengok sangkar sungai?








Ramai orang tak tau perbezaan di antara ikan kolam lumpur, kolam simen, kanvas, tangki dan sangkar sungai.


Best ker ikan sangkar Sungai?

Lu pk lah sendirik eheheh...takdelah...sebenarnya dari segi rasa...ikan sangkar sungai nieh tak hanyir...takde bau..takde rasa tanah sebab tak cecah dasar...air yang mengalir menjadikan isi dier lebih pejal sebab dier melawan arus...tak caya? korang boleh beli patin sangkar yagn aku jual pastu beli patin tesco tuh...baru korang tau naper harga ikan aku RM15 sekilogram....

1 comment:

Chempaka Aurora said...

Sy pernah, itupun sebab pernah dok kat Pekan..hehe. Tapi sekarang baru tau apa beza antara ikan sangkar ngan kolam. Kot teringin nak makan ikan patin nanti, leh le g gerai kak Nolie yek.