Wednesday, January 5, 2011

Giant Penipu!

Ooo kemarahan aku masih belum reda ok....kes nieh terjadi Sabtu lepas di Giant Setiawangsa....

Masa meniaga dah rasa tak sedap...so tinggal gerai kejap rushinglah aku ke Giant...tengah pilih pilih...nampak dekat rak...Libresse combo...terang terang dekat kotak RM9.90....grab...terus pegi kaunter....sampai dekat situ...cashier tuh cakap..kak ari nieh plastik kena bayar 20 sen...takpe saya bayar..takkan nak suh saya melenggang jalan sambil pegang menda tuh kot...aku pun hulur RM10.10...ngam ngam lah kan...tup tup cashier tuh cakap tak cukup...aku cakap ehhh naper tak cukup....dier jawab barang nieh RM9.99 ...plastik 20 sen...


Eh ehhh kat kotak tuh terang terang tulis RM9.90 naper pulak awak jual RM9.99 ...orang lagik murah...korang lagik mahal ker...muka cashier tuh dah cuak....dia jawab...tak taulah kak...swipe kat sini keluar harga RM9.99..fuhh merah kejap muka aku..dahlah mood swing kan...seb baik aku ingat gerai aku tinggal budak budak aku jer jaga...kalau tak mau aku jumpa manager dier...mesti korang cakap...alah 9 sen pun nak kira ker....ini bukan masalah 9 sen...tapi ini soal pengguna...kalau aku sorang dah kena 9 sen...ko bayang kan baper ramai customer yang beli tuh...ko darab skit...baper dah dier untung....Lu pk lah sendiri.....eeee memang aku banned Giant...sorrylah nak pegi dah....



No comments: