Tuesday, January 11, 2011

Handphone dan Jam yang sakit

Adoi..mengapakah kamu berdua mogok...dedua pemberian incik plak tuh...

Jam ...pada orang..jam biasa jer...takde riban riban pun..tapi pada aku sangat bermakna...incik kasik masa aku dalam pantang bersalinkan umar..so umur dier pun hampir sama dengan umar...even ader jam lain ..tapi jam tuh jugak yang selalu aku kelek tiap kali nak kemana mana...mula mula dier stop..so ingat bateri habis..tukar bateri..jalan..tapi kekadang lambat...membuatkan aku cuak setiap pagi ehheheh tanya kedai tadik...maybe ader problem ngan enjin dier...Oooo jam pun ader enjin yer..tak tau pulak makcik ehhehe....2 minggu baru siap..emm takpelah..nanti cuba tanya tempat lain dulu....


HP....dari semalam lagik aku dah detect ader problem sebab tiap kali aku cucuk USB tuh dier akan auto charge ..tapi check kat my computer takde removable pun folder...so aku dah tak boleh nak transfer anything dari phone ker pc atau dari pc ker phone...puaslah aku godek...so pegilah service centre...Ooo u punyer kaki sudah kena air? kaki? ini kaki maa...oooo tempat charge tuh rupanya...emm mesti kena time niaga nieh...nama dah jual ikan..kena carik hp tahan lasak lah pas nieh...boleh tukar ker tokey? ...tak boleh..low yat sana pigi...Allah..biler tahun pulak aku nak ngadap low yat...emm ..takpelah tokey..janji boleh charge...redha jelah....

emm...camner neih..mana satu nak hantar dulu....gambo ilek sebab hp mogok...uwaaaaaaaaaaa

No comments: