Wednesday, February 16, 2011

Hantu Kak Limah lah neih!

 Arghh Sangap...Hantu Kak Limah punyer pasal...heheheh


Semalam, mencarik susu untuk Yaya ngan Yana...aku pun tak tau aper masalahnya sekarang neih sangat susah nak cari susu Dugro 1-3 Honey.  Merata aku carik takde....semalam memula jelajah PKNS bangi dulu..pegi Billion ...takde...rak kosong...pegi Manjaku pun...sama jugak...rak kosong...mula lah pening....pegi singgah kedai Kaseh Ibu yang baru bukak kat BBB tuh...haram takde langsung...adoii mana lagik nak carik...dahlah semalam kuor sorang sorang...dengan rakyat jelata...menjerit ajerlah aku lam kedai tuhhh ....penyudahnya...aku pegi Econsave....last choice arr tuh...aku dah tak larat...sampai sana...tinggai tuk 3-6 jer ...Honey...adoiii nak tak nak terpaksalah beli memandangkan susu dah habis langsung....dari ari Jumaat lepas aku dok carik takde....

As usual..pegi Econsave haruslah membeli DVD heheheh...mmg habit tiap kali shopping kat situ..harus mengangkut DVD...tapi sebab rakyat semer mengelupur ...nampak DVD citer Hantu Kak Limah Balik Rumah..oihhh dah lama aku carik...terus mintak satu..bayor...teruslah balik...kat umah...ajaklah budak budak neih tengok..hahahah mama kakuk kan...ajak diroang teman lah ..sekali umar baca jer tajuk DVD tuh..ujay terus...tak nak lah tengok citer antu kita takut...alahhh tak best arr ujay neih ehhehe ...sudahnya tak tengok...kol 11 semer masuk tido....

Sedo tak sedo..incik balik kol 1 pagi...uuuu ..terus ajak dier layan DVD..hehehe kelakar betol citer tuh...dari mata yang ngantuk terus bulat sebab citer yang sangat kelakar tuh...ader part part yang scary dok nyorok bawak ketiak incik ahhahah ...habis jer citer tengok jam...Giler ..kol 3 pagi...terus sambung tido...seb baik sedo kol 6 pagi...tuh pun kelam kabut..sebab barang barang budak semer tak siap lagik...

Walau sangap tapi tetap puas hati sebab dapat layan citer Hantu Kak Limah...memang BESTTtt.....

No comments: