Monday, February 21, 2011

Sapa yang menang tuh??


Hehehehh tak sangka jawapan yang digoogle dalam masa tak sampai 15 minit itu memberi tuah pada aku....dalam ramai ramai umat dalam bank nieh...aku antara 10 yang terpilih untuk memenangi hadiah tersebut....Kuiz aper? ..namanya Kuiz Cintai Rasulullah ...di mana diberikan beberapa soalan objektif tentang Baginda seperti tempat lahir, isteri-isteri Rasullullah, ibu susuan Rasullullah dan juga sahabat Rasullullah....

Pada aku kuiz itu sangat bagus untuk kita mengingati Rasullullah...ader juga dua tiga perkara yang sebelum nieh aku tak tau ..masa dok google carik jawapan ooo....ini rupanya....itu rupanya....tak banyak pun soklan nyer...15 tak silap aku....terbuka kepada semua warga bank ...tapi ketika penyampaian hadiah...dah lewat petang sangat...kol 6.45 petang...so sekianlah...tak boleh tunggu ..kang tak pasal dapat surat tunjuk sebab kenapa balik lambat heheheh ....seb baik kak dila budak opis aku tolong ambikkan...


Hadiah?? oihh bukan lah pakej umrah ...hehehe melampau ....hadiah yang sangat bermakna...yang aku boleh berkongsi dengan semua....dah ramai dah pun yang menyatakan hasrat nak pinjam...boleh...ilmu baik dikongsi...dapat sebuah buku Sirah Nabawiyyah....Alhamdulilah....lepas nieh kalau ader kuiz nak cuba lagik...insyaallah ...murah rezeki tahun nieh dpat lagi....

No comments: