Monday, July 23, 2012

Comot ku Sayang

Whyyyyy???? Whyyyy??? Gambo comot hilang

Penat tau taip...semalam dok elok ada tetiba hilang huwaaaaa...takpe aku isi balik yer Puan iLa...maaf di atas kesulitan yang dialami hahahahha

Comot ni kucing aku ...Lepas kuning mati mana kitaorang ader bela kucing dah...kalau dulu banyak kucing dari orang dalam rumah...ehhehe sekarang tidak lagiiii....tapi entah naper aku lembut hati pulak biler tengok si comot nieh...mungkin keadaan dier masa tuh menyedihkan kot...orang buang kat tepi kedai aku..kecik lagi ...kurus kering ngan kurap bagai...aku bagi makan..lelama tuh sayang pulak sebab dier manja...tengok pulak jantan..kalau betina takmo aku...penat jadi bidan tauuu ...

Sekarang dah besar skit...dah comel...prot pun dah labuh...mau tak hari hari makan tiga kali sehari tak miss ...tuh belum campur yang anak anak aku suap segala menatang dier telan...ehhehe...Hopefully sampai besar lah ngan kitaorang...sayang comottt...




3 comments:

AdanyaKauUntukku said...

ni dah kenapa tak de isi

AdanyaKauUntukku said...

ada punnn...btw..fuction reply dah ilang yek....mana caption entry kat atas tu..yang strawbery tu..kata ada caption..chait..main tipu lagi yeeeee

@nan.. said...

eellooo lama tk nampak...susahnya nk komen kejap ada button kejap tak de...