Saturday, July 21, 2012

Hari Sukan Sekolah Yaya

Orang patut citer yang lama lama...tapi aku yang latest dulu lah yer hehehe....takpelah kalau aku ingat aku citer kalau tak halal jelah hehehe 15 Julai lepas sekolah Yaya ...KEMAS Permatang Badak buat hari sukan di Pantai Sepat Kuantan....Yaya sekolah?? hehehe yer yaya baru 4 tahun tapi sebab dier boring duk umah masa abang abang dier sekolah maka aku putuskan untuk masukkan dier kat sekolah jugak....memang cam alah keciknya nak sekolah tapi dari dier duk kat umah asik bergaduh ngan yana ...dah baik gi sekolah ehhehe

Aku dengan hubby cuma bawak yana jer...abang abang semer tinggal sebab mak long dan pak long diorang ader balik sebab on that day pun ader buat Kenduri Tahlil skit untuk arwah bapa mertua aku...pagi tu semer berkumpul kat sekolah yaya..gerak ramai ramai...everything went smoothly ..so takdelah drag pepanjang...parents pun sporting...aku ngan incik johan ok...acara ibubapa...main aper tau...masukkan benang dalam jarum...hoihhhh buat malulah kalau kalah...takat jarum jahit manik yang halus tuh pejam mata pun aku boleh buat muahahha....yaya pun dapat banyak hadiah...cik yana pun sama dapat banyak gula gula...suker suker suker...oklah ..malas nak citer....tengok jelah gambo yer...chiowww...
Aksi seorang Juara ...ehheh dier Johan tiup belon sampai pecah..mau tak..training hari hari kedai...


tengah usha mana nak lariii

kusss semangat...gemoknya ko lailiiiiiii 


kaum bapa mencuba nasib heheh 

ikut sedap dier jer pass kat orang lain hehehe



1 comment:

Nan said...

elllooo....mcm meskut la komen button nih...kejap ada kejap hilang...apa pun ma kaceh sbb rasa cm nk terlompat2 masa tgk kitaorg sampai kuantan... tima kasih daun kladi, klu ada patin bakar nk lagiii....(sbb ada yg kempunan masa 2nd trip tuh..hehehe)