Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan Al Mubarak

Subhanallah...rasa cam dah lama benar tak update blog neih...ramai jugak yang bising..naper tak update update blog neih...hayaaa masa sangat mencemburui saya di sini hahahha harkk ptuihhh ....kalau aku nak citer dari start aku resigned bulan march ari tuh sampai sekarang hehehe lebam lah korang baca...so aku updatelah mana yang boleh yer...

Terima kasih pada yang masih ingat pada aku...ader yang telefon ..ader yang sms...dan paling best ader yang  datang melawat sampai ke Kuantan sObbb sObbb..terharu ok...sayang korang...ada yang dah dua kali visit heheheh tuh pun aku umpan patin bakar baru nak datang kan kan kan heheheheh ..takdelah...buat Zaril, Nan, Yamin, Shiqin dan Farah...thanks for coming...korang tak tau camner perasaan aku masa tengok korang ...Ya Allah ...rasa nak lompat lompat...tapi control macho lagi...ehheh nanti musim rambutan datang lagi ramai ramai ok....

Untuk kali ini...saya sekeluarga ingin mengucapkan Selamat Berpuasa buat semua...Insyaallah...jika masa mengizinkan aku akan update from time to time...acehhhh cakap omputeh...geli kawan dengo....okkk byeeee.....