Tuesday, July 24, 2012

Lepeh kita wehhh

Maafkan lah aku ini yang tgh meroyan mengupdate blog hahahah...bukan aper...kedai runcit kooo...haruslah orang kurang di kala pagi dan tengahari...sibuk pun kang kol 5...orang dok beli barang tuk berbuka...jadi bila dah siap keja ..mulalah menlangut...layan tv jelah..nak makan tak boleh...hayaaaa...

Sempat singgah Cameroon Highlands....ambik gambar ngan nenek

3 beradik yang sangat "baik"

Ujay takde ...gi uk uk...heheheh

Ya Allah ..katakan lah ini mimpi...gemuknyaaaaaaaaa

Nana yang notty


eh takde lagi ujay hehehe


Umar

Ujay dan nana

ha baru ader ujay heheheh

cantikan bunga nieh mama kan kan akn 



Auntie ila nak?? hehehe dah abesss

emm mancing konon..kat kg babah


Mengajar anak anak...dulu tulah keja babah

korek cacing eeeee


Buah hati mama...ujay dan nana

2 budak yang notty umar dan yaya




mehlah aku citer skit kisah jenjalan balik kampung a.k.a merayap....Sejak arwah bapa mentua aku meninggal masih banyak urusan yang perlu diselesaikan ...itu yang kami tutup kedai untuk balik  kampung...sambil sambil bawak anak jenjalan..cuti sekolah...baper aribulan ek...hilang ingatan pulak aku ahhahahha...takpelah.. nak citer lelebih pun malas...orang dok keluar masuk...jadi layan jelah gambo yer ..aku letak caption kat situ heheheh



No comments: