Thursday, October 14, 2010

3 Stooges

Memang dari zaman sekolah rendah, sekolah menengah dan study dekat UiTM...memang aku serasi bertiga...dan yang pasti dua orang lagik kawan baik aku ..sorang mesti chubby ..sorang lagik mesti tinggi menjulang...aku kira peneutral lah hahahah bengong betul....

Masa sekolah menengah dulu ...2 orang bestfren aku tuh ...Norhazwani...aku panggil wanie...atau nama manja dier wanie rockkkk...ehhehe sebab minah nieh memang suker rock...tapi dalam rock tuh dalam hati ader taman jugak...hehehe dulu dier yang paling rajin buat buku skrap lirik lirik lagu nieh ...heheh kira jiwa seni jugaklah pompuan nieh....tapi dalam chubby dier tuh...biler part merentas desa...perghhh giler laju lari...ehhehe putus nyawa aku follow dier heheheh tapi kisah dier menarik jugak...dier antara geng aku yang paling awal kawen...tapi ditakdirkan Allah...dekat 8 tahun kawen...baru dikurniakan Cahayamata...emmm...tumpang gembira untuk dier....dulu tiap kali bersalin samapi aku serba salah nak sms dier...takot dier sedey..sekarang Alhamdulilah ..doa dier dimakbulkan Allah....


Sorang lagik geng aku ...Norliza ...aku panggil Liza...atau nama manja dier ...Liza burung hantu hahahhaha....dier nieh tinggi....rock jugak neih...jiwa kental hahahah ...seb baik takde gambo ...kalau tidak mesti korang boleh tengok betapa rocknyer minah neih hehehe kaki gaduh...cisss...memang kitaorang close dari Form 1 sampai Form 5....kira Kompleks Teruntum tuh dulu memang tapak pertemuan kitaorang lah heheheh dah lama tak jumpa dier...last sekali akud engar dier meniaga...teringin nak jumpa..emm laki dier Awie...bofren dari sekolah tuh heheheh

Dari sekolah aku jumpa lagik 3 stooges dekat UiTM...pun sama...sorang chubby ...sorang tinggi menjulang hahahhaha ...nieh En. Rijal lecturer Shorthand dulu yang kasik nama tuh ...sebab mana pegi memang kami bertiga...biler dah naik part 3 kot ..barulah ader dua orang lain join....tapi dulu memang kami bertiga..kemana mana pun ...projek kelas ker hehehe ..mmg tiga tiga niehlah....

Yang chubby itu nama dier St Norsyahrila hahahahah....atau nama manja dier Shangrila ehheh....budak keramat...nama jer budak KL tapi Menara KL pun tak penah jejak ...dulu lah...sekarang sudah advance hahahah....budak nieh...emm geng geng jiwa kental...tapi dalam hati ader taman heheheh ....dah anak dua pun...dulu rumah dier kat Keramat tuh memang rumah tumpang kitaorang tiap kali datang KL...tapi saya kakuk ngan mak dier...heheh mak dier garangggg....ahhahah tapi saya suker Cik Din...sampaikan masa pegi medical check up ...Cik Din tolong bawakkan...orang kata saya anak dier hehehe sorry yer Puan iLa...ehehhe

Yang tinggi itu Kak Dayang...kak? emmm ...memang dier tua setahun dari kitaorang ..tapi aku tak penah panggil dier kak pun ...Dayang jer...baru mesra...ini kira baik skit arr dari aku ngan ila...yang pasal kicap pun nak bergaduh hahahah....kalau dier takde haru jugaklah sebab tiap kali discussion kalau tinggal aku ngan ila...discuss subject skit jer...citer menda lain yang lebih ehhehe ....tapi sekarang tak tau naper...dier makin jauh...takde contact dah ...padahal selang sebuah rumah jer ngan Puan iLa tuh...emm takpelah janji dier bahagia...Presentation paling best masa buat presentation untuk Penterjemahan Bahasa Melayu....kitaroang buat situasi satu temuramah dengan Miss X wanita teraniaya...Kaunselor dengan Pengacara ....bila orang tengok ila yang jadik pengacara ...semer orang agak aku lah Miss X tuh....sekali Dayang tuh yang jadik Miss X hahahahah memang kelakar giler...

Even masing masing dah jauh...cuma Puan iLa tuh jer ..masih bawah ketiak saya heheh tingkat 10 kira bawah ketiak lah kan hahahah diorang tetap di hati...banyak kisah suka duka yang di kongsi...kalau boleh ulang masa..emmm bestkan ..tapi masing masing perlu meneruskan hidup ..aku doakan yang terbaik untuk korang...sobb sobb...sebak lah pulak ...dah maleh citer sobb sobb...


1 comment:

Unknown said...

lor....x berenggang btul ko ngan ila nih.....