Wednesday, October 20, 2010

enPon Kesayangan Hamba heheh

Dulu masa belum kawen memang aku taksub dengan hp nieh...tiap kali ader new product memang aku orang pertama yang sebok mengsurvey heheh ...
Tapi tuh citer lama ....lepas kawen dah bosan ...pakai jelah aper yang ader...janji boleh call..boleh sms...tuh penting sebab aku drive ....takut anything tengah jalan ..jenuh nanti ....penat sampai satu masa...aku tetiba jadik rimas dengan hp nieh...dekat setahun jugaklah aku tak pakai hp...tapi family bising boss bising..susah nak contact bagai...maka aku redha ehehhe aku beli jelah hp 2nd hand....
Aku nieh telefon pakai buang ehheheh tuh yang nombot tak penah kekal..asik tukar jer...aku rasa dah berpuluh no. hp aku pakai....yang terbaru nieh tak taulah baper lama pulak heheheh Hp aku pulak dari yang bagak boleh baling anjing sampailah cinoni yang melantun terus masuk lubang jamban ehhehe ...tapi paling best...hp samsung aku ...yang flip...anak bertuah aku si umar...sangat baik...demi untuk memastikan adik beradik mendapat bahagian masing masing...aku baru lepas mandi masa tuh ...tetiba dier datang..mama..abang bagus..kita kasik ujay satu...kita satu..baru kita tak gaduh...tengok hp aku tuh dier dah patahkan jadik dua ehhehe sorang satu...adoilahh anak bertuah ....

Tapi baru nieh ...incik sangat baik...sebagai menghargai aku menolong dier meniaga...dier telah menghadiahkan sebiji hp sebagai ganti hp aku yang kejap bunyi kejap tidak itu hehehe ..tipon aper..alah biasa jelah ...G8 CSL ....nampak macam iphone...features pun macam iphone...bunyi pun macam iphone...tapi tak leh lawan iphone lagiklah ....Oooihhh tuh pun berbunga hati aku gembira ...Orang dok kutuk kutuk....japs...ADA AKU KISAH?? ....terima kasih sayang...walaupun orang kutuk hp Malaysia nieh ...tapi aku bangga pakai barangan buatan Malaysia....

Application yang paling aku suker ialah heheheh of courselah TV...ahhaha kini aku boleh menonton TV1, TV2, TV3, NTV 7, 8TV dan TV9 secara PERCUMA...yer anak anak...sebab tuh saya boleh layan Siti Kelembai walaupun saya di opis heheheh ...jangan jeles...


So belilah barangan buatan Malaysia ehheheh ...


3 comments:

Unknown said...

x dapat iphone pun....dapat yg mcm2 iphone jadi lah kan..

Puan nOLie said...

hahahah betul betul betul..
memang sekali nampak cam iphone..hehehe

Unknown said...

kak, aku bab hp nie la paling ketinggalan... sebab x penah pikir nak tukar... dpt terima hantar msg n dpt koling2 pun jadieq la... hahaha

sebeninyer, pitih xde..............hahhahaha