Friday, June 3, 2011

Hari Sukan Tadika Tunas Iman

Entry Lapuk heheheh...tapi letak jugak sebab ari tuh dah letak sukan umar kan..neih sukan Uzair a.k.a Ujay...memula diorang bagi date 15 May...so dengan harapan incik bolehlah tengok anak dier sukan sekali..tup tup tukar pulak 21 May 2011...alahhhh sabtu plak tuh...terpaksalah mama tak pegi niaga...bawak Ujay gi sukan..babah tengok gambo dahlah....aku tak bawak semer...aku cuma bawak Umar jer...bawak semer..pengsan satu padang tuh aku nak kejar...heheheh ...









Dahlah tempat tak penah penah aku pegi....seb baik ader si shidut bagitau arah mana....GMI (German Malaysia Institute)....harap GPS...haram...aku rasa kena update GPS aku tuh...teruk bebenor...sampai sampai..tak ramai lagi ..mata mama dah kuyu...uihh tido lam keta bagus nieh heheh...tapi sian plak kat Ujay...layan jelah budak manja sorang nieh...actually diorang bahagi budak budak pada tahap 1 dan tahap 2...tahap 1 yang umur 5 tahun...tahap 2 yang umur 6 tahun...pastu dier bahagi kepada 3 warna kumpulan...Hijau, Biru dan Merah...si Ujay umah Merah...so setiap tahap ader 3 permainan...so semer dapat main lah....untuk tahap 1...ader permainan baling gelung masuk botol...lari sambung rantai...pastu susun tin...




kalau ikutkan tak menang tapi sebab budak tahap 2 bagus...so rumah Merah menang tempat pertama...rumah Biru tempat kedua...rumah Hijau tempat ketiga....yang bagusnya ader game untuk parents dan adik beradik yang datang jugak...aku register Umar untuk Musical Chair...cheh...awal awal dah terkeluar hehehe....untuk ibu...Acara Kupas Epal tak putus...Bapa..Kupas Bawang Sebanyak Mungkin...pastu pasangan ..lari kaki tiga tuh....so aku cuma layak masuk acara Kupas Epal Tak Putus jelah...ader enam orang...jangan tak tau...aku menang tempat pertama tuh...ahhahahah tekun mengupas epal heheheh ....


Oklah ..overall...bagus diorang kendalikan ..ikut time..smooth..takde leret leret...thumbs up untuk Cikgu cikgu Tunas Iman...yang penting ..semer Happy....Photographer hari itu ialah si Umar...ahhaha..mama sangat maleh nak bangun...so dier yang tukang ambik gambo semer...so layan jelah...



1 comment:

AdanyaKauUntukku said...

anak den gak yang tak de sukan lagi..exam lagik harammm.....huhuhu...