Thursday, June 23, 2011

My new Look

Dulu aku cukup benci pakai cermin mata nieh...rimas....pemandangan tak penuh...sebab tuh aku lagik suker pakai contact lense...tapi sejak bersalinkan Umar...mata aku cam tak boleh nak terima contact lense nieh...boleh pakai sejam dua jer...pastu mulalah berair pedih ..memerah mata...arghhhhh jadi nak tak nak terpaksalah pakai cermin mata jugak....aku tak boleh tak pakai...rabun tahap burung hantu...boleh langgo tianglah ..hehehe ..ditambah dengan silau...uuuu...tak tahan...


Boleh kata selang dua tahun aku tukar cermin mata aku....tapi malangnya jangka hayat cermin mata aku tahun lepas tak sampai pun setahun.  Pecah sebelah cermin mata aku...sebab aku tiap kali nak mandi ..aku suker letak cermin mata atas meja...di pagi yang hening itu...budak nana bam bam sudah panjat kerusi ambik cermin mata aku dan campak ke atas selimut atas lantai...aku yang baru lepas mandi..dengan rabun...terus jalan..Prap!! ...arghhhhh ko bayangkan ..gajah pijak cermin mata camno? retakkk koooo...seb baik tak berderai...aku terai lah pakai contact lense gi keja...kejap jer...3 jam aku bukak...tak tahan..nak tak nak ..pakai jugaklah yang retak itu....

Dekat seminggu jugaklah aku dok pakai...tup tup ader promosi Cermin mata kat KOOP temapt keja aku...emm sambarlah satu...ingat nak pilih yang biasa biasa jer kan...tapi bak kata kakak iLa kan ...reward diri sendiri kakak....so aku pun termakan hasutan itu ahhahahh aku rasa inilah cermin mata paling mahal aku penah buat...aku guna cermin photocromic yang akan bertukar warna biler kena sinaran UV tuh...memula nak pilih Transition tuh...Ooihhh lawo sangat harga...sentap mak nyah hahahahh....

Dah dapat ...tengok cermin wow ohsem ahhahahha

Dibawah Lembayung Suci kan ...tuh yang gambar ala ala soft focus skit ahahhahahahh



1 comment:

AdanyaKauUntukku said...

lembayung ye

btw..lembayung tu ape kakak?