Friday, June 24, 2011

Kembar seiras saya dah bunting yeayyyy

ArgHhhh happy giler biler tau dier pregnant....aku pulak yang excited kan...yelah dah lama dah dier kawen ...takde jugak hasil...tapi tup tup semalam kuor citer...Bapa mentua dier plak tulis kat Twitter dier dah ngadung...arghhh happy gitu...sejak biler aku ader kembar? ehhh dah lama...saja takmo kasik tau korang...takot korang kecik ati ...sebab kejelitaan itu milik kami hahahhaha


Banyaklah kembor...si Aishawarya Rai dah ngandung...emm aku memagn suka and minat giler kat dier...aku rasa dalam banyak banyak actress hindustan ..tak boleh lawan lah dier...memang diva...dari segi lakonan dari segi tarian...emmm...paling best dan berkesan di hati aku ...Hum Dil De Chupke Sanam....perghh ngan Salman Khan dan Ajai Devgan dengan Dhoom...dengan Hrithik Roshan...uuuuu...rasa nak menari sama...dah lama betul tak layan hindustan sebab rumah tuh incik tuh tak kasik layan ...dia kata kang abes anak anak dier pun sama suker verangan cam mama dier ...cheh...


Aper pun..ngan harapan...anak dier nanti lawo giler gojes cam dier jugak..emm tak sabo nak tengok rupa anak dier...Layannnnn


1 comment:

haffizmohdnoor said...

wah...kembar ke? haha dia akak saya tuh..hehe..congrate to her :D