Tuesday, April 7, 2009

Cheh...kena tag rupanya....

ingatkan mendalah suh aku masuk blog dier....kena tag dek puan iLa rupanya....ko nak suh aku mencarot menda neih kakak ehhehehe ....adess..seb baik saya tak de keja...heheheh

4 names that friends call U:
Leli - kawan kampung
Laili - digunakan untuk urusan rasmi sahaja heheheh
Lai - Budak budak ofis jer panggil
nOLie - hehehe nieh geng geng internet...

4 most important dates in your life:
1 Disember 1978 - besday aku ler...
16 Januari 2004- Jadik bini orang
9 October 1982 - besday aummMmmmm
27 Nov 04, 14 July 06, 28 Aug 08 - besday anak anak
eh dah lebih 4 plak...hhehe anak saya tiga yer....ehheheheh

4 things you've done in the last 30 minutes:
Masuk internet....carik barang nak ngabiskan duit...
Mengumpat pasal bbsitter ngan puan iLa...
Mengepam susu....chehh..mangkuk ayun saper yang makan lam lactation room tuh
Mengutuk Tun Jeanne Abdullah...erkk boleh ek ehheheheh....

4 ways to be happy:
Makan kenyang kenyang...baru hati senang...
On sametime....carik bahan kutok puan iLa...
On ebuddy....carik Eza...kutok eza plak...
Jenjalan satu opis...sambil mengudap makanan orang ehheh

4 gifts you would like to receive:
Rumahtangga yang aman bahagia...
Rezeki berniaga yang melimpah ruah
Tenaga yang berlipat ganda ...senang nak buat keja
Kesabaran tahap mega ...uihh nieh paling utama sebenarnya...

4 of your favourite hobbies:
Gelak.....
Tido...
Makan...
Gelak....ahhahahah


4 things always found in your bag:
Purse
HP
Kunci kereta
Minyak cap kapak..


Top 4 u love so much:
My family
My friends
My reta benda
My budak budak bulu


Top 4 things 'special' for you:
Mercedes Benz kaler merah saya...
My Spectra 3 and Avent isis...
Jam tangan special gift dari incik hubby
Cincin belah rotan....emm...sangat bermakna tuh...


Top 4 who you would like to answer this survey:
Adik Eza
Adik Salwa
Adik Diana
Adik Azie
hahahahahhaha siler buat yer.....

No comments: