Thursday, April 16, 2009

saya sedey....

tak tau naper...hari hari yang aku lalui kini..langsung tak mengembirakan aku....berat sangat rasanya....rasa nak menangis...penat....stressed...semer ader....sampai bila pun aku tak tau....
biler dengar lagu melawan kesepian dato siti nieh...lagiklah bertakung takung air mata aku....argHhhhh aku benciiiiiiii......


Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti
Air mata tertahan
Waktu untuk dijatuhkan
Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti
Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku
Nanti kita kan tahu
Betapa bijaknya hidup
Sepahit apapun ini
Pelajaran yang berarti
Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku
Semoga kepergianmu
Tak akan merubah apapun
Semoga mampu kulawan
Kesepianku
Semoga kepergianmu
Tak akan
Semoga mampu kulawan
Kesepianku
Apapun yang terjadi
Berjalanlah tanpa henti

5 comments:

Liana said...

Adoi...ngape sedih-sedih nie... Moga dah ok yer hari nie...

Mya said...

aku suka lagu nie.. sedih... sob sob..

Liasari said...

sabar byk2 kakak...ujian tu kan utk org2 yg disayangiNya

b_kim said...

er.... k.nolie... r u ok bebeh!! moh luah montah segala terbuku di dada... kdg2 bila kita da luah kita akan rs lega even masalah tak selesai lg... bila ringan dah skit kepala tu baru leh cari penyelesaian dgn cpt dan tepat..eekekek... td kaco k.sally.. ni kaco akak plak..ekeke

b_kim said...

er.... k.nolie... r u ok bebeh!! moh luah montah segala terbuku di dada... kdg2 bila kita da luah kita akan rs lega even masalah tak selesai lg... bila ringan dah skit kepala tu baru leh cari penyelesaian dgn cpt dan tepat..eekekek... td kaco k.sally.. ni kaco akak plak..ekeke