Monday, April 6, 2009

Dah 7 Bulan...




Sekejap jer rasa masa berlalu....tak sedar Aliya dah 7 bulan...makin manja...makin nakal...maunya tak..ader dua cikgu...Cikgu Umar ngan Cikgu Ujay....emm....peninglah mama nanti.....

Aku masih lagik menyusukan aliya...tapi dah tak sepenuhnya....kena top up jugak ngan formula sebab cik kak neih kuat menyusu....aku takmo susahkan makcik tuh....buat dier melalak ker aper....so far aku puas hati makcik tuh jaga...tengok anak aku pun happy...

Sekarang puting asik luka gara gara cik kak nieh yang buat puting mama dier cam putih elastik...ko ingat puting mama nieh puting getah aliya? ...bleh tarik tarik ngan gusi camtuh jer...last sekali ari tuh aku fedup ..aku selongkar puting ujay...ader satu yang belum guna ehhehe ...aku sumbat mulot aliya...haaa diam kejap hahahahah...tapi sehari jer dier nak puting tuh...esoknyer aku terai bagi takmo dah....mesti dier kata...mama ingat aliya tak tau ekk puting tuh puting kosong ehhehe ....


Sekarang dah angkat angkat punggong ...nak merangkak agaknyer...suker selongkar bakul sampah...eeeee..geram betul....pantang tinggal sengsorang....dah boleh paut paut dah pada kerusi...ari semalam ..paut pastu buat stunt lepas tangan kan....haaa berdentum lah kepala cium lantai...adess....saper kata anak pompuan tak lasak????.....

3 comments:

akpfapaf said...

wahhh cepatnya anak dara akak membesar..bestnyerrr

s2m3r said...

Puan Norasmalaili...
skrang bila saya tgk2..cam muka umar plak si umi aliya niH...tapi kadan2..cam ujay pun ada...erk......

Ayu Jaffar said...

alahai comeynya tersengih camtu...