Wednesday, June 17, 2009

Cikgu cakap mulot abang cam mak nenek ....

hahahahah....gelak besar aku....biler umar balik sekolah...dier kata Cikgu Poziah cakap mulot abang cam mulut mak nenek mama...ahhahah tulah...tak berenti lagik bercakap...memagn cikgu nieh pun penah cakap dengan aku....mulot umar neih cam bertih jagung...ader jer menda dier nak tanya atau nak cakap heheheh
tapi yang paling best....masa dekat Bangi minggu lepas....incik tuh tak meniaga sebab nak cuci rumah...tapi pagi tuh kami singgahlah ..tengok anak buah buat keja eheheh...sonok jugak jadik boss neih ek ahhahahah....aku biasalah dok belakang.....sambil pegang aliya...umar as usual mesti menyibuk kat depan...duk tepi poly ikan hidup ....datanglah dua anak dara ngan gediknya..alah bukan nak beli ikan sangat...tapi sebab tengok budak laki yang berniaga...semer terlebih ramah kan..termasuklah incik tuh....duk tepi poly ikan hidup sambil tengok ikan ....
budak pompuan: eeeeee ikan hidup ...eee ikan merah lah....takutlah ...camner nak masak...
Umar : Ikan merah pulak...ikan talapia lah...tak tau ker??
muahahahha aku gelak dan dan tuh jugak..takde control punyer...ambik ko....ngan anak aku jangan buat main...ko janganlah tipu dier pasal ikan neih....semer ikan yang aku jual dier kenal...talapia...patin ..patin buah...haruan..keli...baung....tapah...jelawat...ehhehehe...aku tau korang pun belum tentu kenal ikan ikan neih kan ahhahahah....budak pompuan tuh merah muka terus blah...ehheheh...sian hahahahahha....

5 comments:

eza said...

hahaha....celupar tol mulot ko umar...

shiemz said...

hehehe... manyak cakap ek.. mesti cikgu pun pening anak murid byk ckap... wekeke

Liana said...

hehehe....sib baik cikgu tak denda! Teringat kisah masa saya kecil. Sy cam umar ler...kuat cakap tak hingat punya! Sampaikan sy kena denda dengan cikgu tak boleh masuk kelas dia selama seminggu! Sebab dia kata dia bosan bila sy banyak bertanya!

tnihartini said...

abg umar.. abg umar ni gudlah.. malo dh awek2 tuh... antie klu salah teka ikan.. jgn ler abg umar ckp kuat2 yer...hahahahha

eiseai said...

umar...takpe lah cikgu ckp macam mak nenek pun. nanti mama boring2, dia carik gak mak nenek tu. nanti umar kawan ngan amir ok, kita tengok sapa lagi nenek hahahha