Tuesday, December 21, 2010

Follow Me

bukan ikut aku tau...ehheheh Follow Me brand Make up . Aku bukan nya minah branded yang Mekap Estee Lauder...MAC..April may jun julai semer tuh....As long as muka aku sesuai and aku sukak ...so aku pakai...ader aku kisah ehhehehe ...

Tapi biasanya aku tak pakai satu brand jer...cam compact powder aku suker Johnson n Johnson, eyeshadow avon, mascara silkygirl, eyeliner maybelline, Lipstick memacam ader....aku boleh tukar tukar lah brand lain tuh...cuma part pensil eye brow ngan Lip liner neih...memang aku tak suka tukar...sebab sangat suka brand Follow me nieh...pada aku pencil dier tak mudah patah...tak lembut sangat...warna dier pun menarik...yang penting MURAH!! RM5.80 ok....rokok Marlboro soft pack laki aku pun sploh hengget sekotak heheheh ...camner ker ropernya....tengok kat bawah...tapi nieh eye brow punyer....

Takde kelas?? .....ader aku kisah?? hahaha


No comments: