Thursday, December 16, 2010

Mana nak pegi...anyone?

sempena mendapat cuti free 3 hari nieh..memang dalam kepala macam macam plan...nak berjalan lah adanya...bukan aper...aku sekeluarga ini boleh bilang ngan jari ikan patin bila kami bercuti....ek..patin takde jari? maksudnya tak penah cuti lah tuh hahahahha....kenapa?? seperti yang korang sedia maklum aku laki bini weekend bukanlah masa beria...tapi masa untuk mencarik rezeki....nak buat camner...rezeki lebih pada hari itu sahaja...jadik anak anak aku terpaksalah berkorban...orang lain weekend mak pak bawak jenjalan..aku anto anak nurseri...abang abang aku hangkut pegi pasar tani heheheh ....

So ..sebab kesian sangat kat mak budak budak neih aku menganugerahkan diri dan keluarga satu percutian heheheh...tapi bila dah dianugerahkan tak tau pulak nak gi mana...how how...masa pendek..dua hari jer...sebab by friday dah kena ada kat bangi untuk orientasi umar....dalam dua hari nieh jer...takmolah jejauh sangat....kang dok lam keta lagik lama dari berjalan hehehe ....

aku nak pegi cameron highlands...tapi incik kata..emm buat kutip petai bolehlah...tak yahlah...


nak pegi Genting Highlands...ishkk ramai sangatlah...bosannn



nak pegi Bukit Tinggi....ishkk ader menda kat situ (musykil musykil)



Melaka...(?????????)



PD .....emm..kalau ujan..dok jelah dalam resort....



Janda baik....anak anak boleh berendam...babah boleh memancing...mama ngan nana buat aper?? korek idong?? takmo takmo ...ishk how how...



* gambo ihsan mr. google

No comments: