Wednesday, December 8, 2010

Hari untuk menerima heheh


Memang lemau...mau tak ...kol 2 pagi baru sampai dari Kuantan....dahlah tido jap jaga...sebab yana yang tidak sihat....kol 6 dah bangun sesiap nak pegi keja....sian yaya...menangis masa antar kat nurseri..dah lama agaknyer tak pegi ..tuh yang mengamuk tuh...

bawak keta pun lemau jer...dengan wasiat boss bersusun ..layannn...seb baik boss sorang ....tengah duduk..tetiba datang lynn ...nah baju ko...dah siap..waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...suka suka...baju kurung memang aku kirim kat dier sebab murah...sepasang baru RM25...kalau kat Medan mara tuh ..baju kurung bodoh pun RM45 hoiiihhhh kain aku sepasang pun baru RM20 heheheheh

tak lama tuh incik aznan sampai...nah...sorry salah beli ...ingat buah pala...sekali salak daaaaaaaaa...heheheh jeruk dari penang sudah mai ...makan jeruk jelah semalam....jeruk campur campur pun ader....wuhuuu..makan lagik....

tengah sedap makan...ayu plak call...kak nanti ko datang ambik kat meja aku....ambik apa?...aku beli teh stroberi tuk ko ..aku gi cameroon minggu lepas...Alhamdulilah rezeki lagikk....minom teh lah aku hari hari lepas neih heheheh .....

Tetiba boss datang..nah cokelat..u bagi bagilah kalau banyak sangat...ah ah ah ah ah ...

Alhamdulilah...disaat kering kontang dan gersang poket sekarang nieh banyak plak rezeki datang...


No comments: