Thursday, December 9, 2010

Kembali kecoh

Umarrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

Yayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ehhh..aku jerit ekkk ..hahahaha...so makna nya rumah tuh dah penoh....huhuhu....yes...dah complete balik rumah aku tuh....ramai yang kata ..Oooo honeymoon lah anak anak takde...Ooo seronoklah aman...Ooohhh tidakk...korang tak rasa aper yang aku rasa...tiap hari duduk dalam bilik umar ngan ujay...golek golek dalam bilik..cium bantal diorang...balik rumah cam duduk tepi kubur...arianna pulak kol 8.30 dah tido...kena incik ader kat umah ..oklah tahan skit...ader kawan nak gaduh...kalau dier ader shipment ikan..uihhh haru betul aku sengsorang...

Memanglah tak sampai hati nak ambik..tengok muka MIL ngan FIL tuh dah sedey...tapi aku tak boleh lah nak berpisah ngan anak anak...cubaan pertama nieh pun...3 hari aku asik menangis..sampai aku tak boleh nak drive keta aku sendiri sebab asik teringat kat diorang...dengo lagu maher zain pun aku menangis heheheh letih betul....

Sekarang adalah misi untuk mencarik barang barang sekolah Umar....nak beli baju, seluar, kasut, buku.....beg sekolah tak yah beli ...yang ader sekarang elok lagik...set bekas pensil tak yah beli jugak sebab ari tuh dier dapat hadiah pelajar ringan tulang tuh....tuk uzair pulak..misi mencarik sekolah baru since sekolah lama dier dah tutup...eeee baru ingat nak jimat kos...pastu misi mencarik nurseri baru untuk aliya ngan arianna...naper tukar?...frankly talk...aku sangat tak puas hati dengan taska sekarang....mmg murah..tapi lambat jer ambik 5 minit ..dah charge RM2.....adoiii agak agaklah...ko ingat aku minah rempit...6.30 petang dah boleh tercongok depan nurseri tuh....then aliya ngan arianna sangat tak terurus...bila ambik ngan kusut masai..bau masam ..sampai aku kena mandikan diorang balik...eee tak boleh tak boleh...

Bibik mana...? ntahlah...tak lepas lagik...masih banyak dokumen sangkut...so aku takmo menaruh harapan...ishk cam eton lah pulak...aku kena carik jugak nurseri...Taska Ithqan tuh...sangat ok..sangat puas hati...tapi mehel lah pulak...tak boleh nego langsung...tuh yang aku takmo hantar situ...so akan meneruskan pencarian lagik..buat masa sekarang..aku hantar lagik kat nurseri sedia ada.....

fenin...fenin...

No comments: