Tuesday, December 21, 2010

My Princess

Sekejap jer masa berlalu....bulan depan nana genap 1 tahun...sekarang nieh bukan main hebat lagi...tak reti dok diam langsung....merayap jer keja dier...ikut perangai saper ntah...geram betul...pantang jumpa menda atas lantai semer masuk mulot...dah boleh berdiri dan jalan dua tiga tapak....yang aku geram sekarang...pantang aku ilang dari mata....kalau nak mandi ...setat dari aku masuk tuh dier melalak depan pintu bilik air tuh ..sampai lah aku siap mandi...Ya Allah...abang abang ngan kakak ko pun takde buat perangai gitu nana oit...
Yaya pun dah besar...tahun depan dah nak masuk 3 tahun...sO tahun depan anak anak aku...7, 5, 3 dan 1 tahun...next production...tarak..ilek ...heheheh besarkan aper yang ader...syukur alhamdulilah...Allah kurniakan aku dua pasang cahaya mata....so masing masing ader geng hehhe umar boleh main ngan ujay..yaya main ngan nana...mama boleh main ngan babah...ahhahahah kuning...kuning otak hahahahha

Gambar terbaru nana ngan yaya...Ohh rambut yaya dah panjang skit...so boleh lah mama ikat tocang dua ehhehe ....tapi rambut ikut babah..kalau ikut rambut mama mesti lurus bak rebonding ahahhahah

No comments: