Wednesday, December 15, 2010

Ole ole dari bandung...

Masuk jer ofis...dengan mata yang merah...duduk kat workstation...dendiam...nampak boss baru masuk...last week dier pegi Bandung...aku nak brief pun tak larat....aku diam...sebab nak tunggu time klinik bawah bukak...

Tetiba dengar staff pompuan kat belakang neih ketawa gembira..ooohh boss bagi ole ole dari Bandung...dalam hati..aku punyer takde ker ? hahahhahah sempat lagik tuh...tapi buat buat tak taulah kan...takkan nak mintak kot....

Tak lama tuh ..boss datang...I dont know what to buy for you...nanti i beli kain pasang not your taste...so I bought this...cantik ader sulam sulam...I pun minat ....bukak jer plastik...huihh senyom lebau aku heheheheh ....kain telekung dari Bandung...cantek sangat...penuh sulam..siap beg sekali...emm memang terharu ..sebab boss aku nieh Chinese...pandai pulak dier beli ehhehehe....aper pun...mekasih boss!!


No comments: