Monday, May 16, 2011

Bye bye En. Zambre...

Sapa dia? Dia adalah manager dalam dept aku....aku rasa kisah dia ader lah sangat sesuai untuk aku jadikan panduan dalam hidup aku ...membuktikan...Ada masa kita di bawah ada masa kita di atas....dan juga....sesungguhnya ..setiap kejadian yang berlaku...pasti ader hikmahnya...kerana Allah mahu memberikan kepada kita yang lebih baik....
Zaril menunjukkan muka.manja...akak tetap santek dari ko ok heheheh

Apa kisah dia?....takpelah...itu aku simpan...untuk panduan aku jer....anyway En. Zambre ...All the best in Penang...we will miss your sekali sekala joke yang agak terbakar hahahhaah ...good luck....

En. Zambre...barisan kiri ..no. 3....sObb sObb...mereka seolah olah berkata....lailyyyyy kami makan dulu ...uwaaaaaaaaaaaa

Jiran sebelah aku tuh happy lahhh tuhhhh ...tapi yang tak best ..aku demam teruk rabu tuh...uwaaaaaaaaaaaaaaa dah terlepas makan makan kat ayam kampung...uwaaaaaaaaaaaaaa



No comments: