Monday, May 9, 2011

Selamat Hari Ibu buat semua...

Selamat hari ibu buat semua....walaupun aku tak penah menyambutnya...Naper? tah...sebab pada aku kalau nak hargai ibu tak perlu tunggu hari Ibu...hari hari pun boleh...tapi sebab ader Sambutan Hari Ibu nieh...aku rasa tak salah aku ucapkan untuk semer kan kan kan....

Namun...paparan akhbar ari nieh sekali lagi menyentap jiwa aku....kalau korang baca entry aku sebelum nieh pasal tragedi Ulu Bendul..kan baru dua baru dijumpai...sorang lagi masih belum dijumpai...betapa tabahnya hati seorang ibu...mencari seorang lagi anak yang belum ditemui...Kuasa Allah tak siapa tau...aku sendiri tak tau..mampukah aku setabah itu....tapi tekad naluri hati ibu...kita tak taukan...Semoga Sakinah dapat ditemui segera dalam aper keadaan sekalipun....Amin.

1 comment:

Nora said...

memang kesian... kalau saya... hmmm tak taulah nak bayangkan