Wednesday, May 18, 2011

Hellcats and Showdown 2011

Aku kalau part part citer menari neih ..memang aku suker dari menengok citer orang melalak ...sebab pada aku semer orang boleh menyanyi...sedap ke tak belakang citer.....tapi tak semer orang boleh menari...sebab itu aku kagum tengok bakat bakat tarian nieh...

Sekarang nieh...tiap hari Selasa tv kat umah tuh mama punya hahah...giler kan..ngan anak pun jadi berebut tv hahaha...memula kol 9.30 strat dengan tengok Hellcats...citer menda?  citer pom pom girl hahaha..suker beno tengok diorang terlompat lompat pastu tengok heroin dier yang comel ngan taik lalat atas bibir..someyyyyy...


Dah habis...sambung Desperate Housewives..tapi kekadang time nieh time tido Yana...so masuk bilik tidokan Yana dulu...pastu nanti kang 11.30 sambung Showdown 2011. Uuuu mantop...tua bangka minat bboys hahahah minat tengok jelah..takdelah aku terkinja kinja menari depan tv...kang menangis umar ngan uzair kang ingat mak dier dah buang tebiat nak mampus ehheheh ....paling suker last week ..EleColdxHot memang suker diorang dari masa diorang audition lagik...all team members sama hebat...takde yang kurang ...so pergerakan tuh sangat smooth ...



Dulu aku suker menari...sampai esok SPM pun...malam nieh aku boleh pegi buat Show lagik hahah ehhh bukan show tiang yer...aku dulu penari kebudayaan jer...memang minat dari sekolah..sampai ITM...sampailah kat Bank nieh..tapi sejak dah kawen...aku pendamkan minat tuh..menari tuk laki ai dah ler hehehe ..



No comments: