Tuesday, May 10, 2011

Sambungan citer gi Seminar

Ari tu kan aku ader buat entry pasal aku attend seminar kan...tapi gambo sekeping jerk...so ini kira sambungan lah....

Cariklah aku kalau jumpa heheheh

Sebenarnya banyak kisah pasal Seminar nieh ...dept aku nieh susah sebenarnya nak lepaskan kuliketif cam aku nieh tuk pegi course luar....kira kali nieh aku bertuahlah dapat jugak aku pegi...mekasih boss ...aku register untuk Workshop sebenarnya..tapi last minutes diorang cancelled kan workshop tuh dan gantikan dengan Conference Simply The Best pada 25 - 26 April...makcik pun on jelah....yang buat kepala otak makcik nieh sakit yelah..dimanakah Hotel Parkroyal...sesunggohnya aku cukup benci pegi area Bukit Bintang tuh yang sesak memanjang...jadi aku putuskan untuk naik kenderaan awam jer....

Hari Pertama
Bermulalah perjalanan...memula naik komuter dari stesen UKM..turun kat Bandar Tasik Selatan...tukar LRT dari Bandar Tasik Selatan sampai ke Stesen Hang Tuah...pastu tukar plak naik Monorail ..sampai stesen Bukit Bintang..fuhh berpeluh ketiak jugaklah...takpo..janji sampai...as usual..aku kan miss late comers hehehe semer orang dah setat belajar aku baru terhegeh hegeh masuk...first session dengan Ms. Rachel Khor...menariklah jugak session dier...banyak participant dari Petronas...ingat aku sorang dari Bapak bank...rupanya reena pun ader..so ader geng lah..tapi frust sebab tengok doorgift..rupanya boleh request Blackberry...aku yang tak tau nieh ..dapatlah Nokia C3 jer..emm takpelah..nak bagi incik pun...ehhehe ..

Comey kan dier kan kan kan 

Siap massage masage lagik tauu heheh

Nieh nama dier I love you activity heheh..

Lepas session Rachel...sambung ngan Xandria Ooi..ooo ko nak kenal saper dier...silalah google...punyerlah cantik minah nieh...aku rasa aku tak dengar langsung menda dier cakap...asik dok tengok dier jer...ehhehe pastu sambung plak petang tuh saper ek..luper ahahha...nampak sangat kan ehhehe...tapi actually session 2nd day yang dinanti ramai hehehe ...

Hari Kedua
2nd day pun sama jugak...miss late comers ahhahah...tapi dalam mengantuk tuh...tengok jer Dr. Luv nieh terus terang mata ehhe...saper Dr. Luv...Dr. Azahari Othman tuh...fuhh punyer femes dier...next session tuh pun terpaksa stat lambat semer memasing sibuk nak ambik gambo dier ehheheh pastu sambung speaker tak ingat dah nama...petang yesss...Miss Beautiful...perghh cam tak caya umur dier 50an... Pn. Hamidah Wahab...mantop...terang bijik mata...pastu lucky draw...pastu balik...
Sssi yang paling dinanti...Dr. Luv...aku lah yang tudung pink ituh heheh 

Nieh geng table aku...Reena, Mazzura and Linda from TNB
Reena kena jadik model Rafflestraw ehhehe
Puan Hamidah Wahab yang gorgeous fuhhhh

Rumusan course nieh...Registration...aku bagi dua bintang jer sebab kalut sangat and lambat bagi feedback...tempat 5 bintang...makanan 4 bintang...speaker 4 bintang ...doorgift pun 4 bintang...tapi sangat suka participant kali nieh...semernya ramah belaka...tak cam seminar yang penah aku pegi before this...semer dok dalam kaum memasing jer..tak nak bercampur...

For those yang attending...yang terbaca my blog...sila tinggal comment yer...nanti kita roger roger heheh so layannnn


No comments: