Thursday, May 5, 2011

Tragedi "ULU BENDUL"

 Allahuakbar...sebak aku menatap gambar dalam surat khabar dan jugak berita di TV...sebak..sangat sebak...boleh gambarkan bagaimana kehilangan 3 anak sekaligus...aku cuba bayangkan kalau aku kehilangan Uzair, Aliya dan Arianna yang sebaya dengan mereka bertiga ....sekelip mata....uuuu tak tertanggung...

Takziah aku ucapkan buat keluarga mereka...berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul...sebenarnya 2 May ari tuh memang kami sekeluarga pun dok bersiap nak mandi sungai...dah lama umar sibuk nak mandi sungai...tapi cuaca mendung tambah buat tak sedap hati...jadi kitaorang tukar planned pegi Alamanda...sebab aku memang cuak bila tengok ari ujan bila nak mandi sungai nieh...penah tengok sekali dekat Isi Rimba..belakang Zoo Negara...air yang cetek tetiba naik secara mendadak...laju...tengok langit mendung...emm mungkin hujan lebat di sebelah hulu....sebab tuh aku mmg takkan mandi sungai kalau cuaca asik ujan...

Kuasa Allah tak saper tau...dari Dia kita datang..kepada Dia juga kita pergi...Al-Fatihah buat merekat bertiga.....

1 comment:

atie said...

sangat menyayat hati...sbg seorang ibu, sgt2 bersimpati dan dpt rasa apa yang dirasai oleh si ibu