Wednesday, November 16, 2011

Lelaki Gemuk Sebab Bini??

 Pagi tadi trio sinar pagi tak cukup...abang jem takde...so agak boring...maka beralih ke stesen ERA...dengar suara pak nil sekali sekala...heheheh but....topik pagi tadik memang best....Rakyat Malaysia Paling Gemuk di Asia Tenggara...mampu ? hahahahha so ramai lah yang call tapi tak ngaku gemuk...tapi berisi sikitlah ...besar skitlah ahhaha

Paling best ader sorang caller nieh...dier namakan B.O.B...bukan Badan orang BESAR yer...tapi dier kata Badan orang BEROTOT...ptuiiihhh hahahah...pitam ok... dier kata...dulu dier tak gemuk...tapi sebab bini dier masak sedap sedap...kang tak makan kecik ati...sebab tu lah dier gemuk...ahahhaha alasan ko kan..salahkan bini pulak...cam incik sorang tulah...dulu perghhhh pinggang secekak...six pack lagik hehehe sekarang..nak carik 1 pack pun payah hehehe

Memang betul..aku sebagai seorang isteri...memasak penat penat...tetiba laki takmo makan...mula nak bertuko resakser...seb baik incik baik...telan jugak aper aku masak...tuh tarap tak sedap tuh..kalau tarap tarap Puan Seripah...hahahah harus Kuman tak boleh cari makan....Macam aku ..dah genetik...semer badan beso...kira dalam family akulah yang paling halus...mungkin gen En. Latip ader yang terlepas skit kat aku ehhehe...kalau semer ikut Kak Timah...ehheheh sekian...dan alasan sebab bini tuh bukan alasan yang kukuh yer tuan tuan...siler bersenam juga...

Senang cakap...Alhamdulilah..Malaysia nieh kaya dengan makanan...dan belum penah dengar citer mati sebab kebuluran...mati sebab terlebih makan banyak....dan aku masih dalam misi mengurangkan 10kg lagik...muahahhahah



1 comment:

Liasari said...

wakkakakaka. samalah kita slalu dipersalahkan. masak sedap pun salah bila perut laki makin maju ke dpn. bila aku buat malas x masak pun salah sbb dia rindu-rinduan air tgn kita. kadang nk masak pun fobia wehhh kehkehkeh. org lelaki ni mmg! x reti diet.