Friday, April 1, 2011

Perlukah Smart Tag?

Dulu masa dok Kuantan...ader aku kisah ???...memanglah tak kisah sebab takat nak jalan dalam bando Kuantan tuh mana der ader Tol....pk duit minyak jer...tuh pun kalau bawak Kancil..minyak sploh hengget tuh ko bawak lah sampai lebam ehheheh...takat nak gi melepak TC..cuci mata Kuantan Parade...tengok wayang kat Megamall..aperlah sangat...pusing pusing kat situ jugak....


Duduk jer KL nieh...nak pegi mana mana dah kira kira ..baper duit minyak..baper tol...nak masuk nanti kena bayar ker tak ...argHhhhh...sebenarnya dah lama dah akak ipau aku nieh bising soh aku pakai smart tag..memandangkan aku pengguna tegar Highway KL-Seremban tuh..tapi alahh aper ader kesah ..cash money pun ok...kekadang rajin reload Touch n go tuh pun dier kasik pakailah Tngo tuh hehehe tapi semenjak dua menjak nieh..orang Melesia nieh dah kaya raya kan...keta makin banyak...adesss nak q nak ambik tiket tuh pun seksa...kena plak species kambing ..yang tak reti bahser...menyelit nyelit kan...kalaulah aku bawak bulldozer..aku sondol jer...



Sampailah baru baru neih ..akak ipau cakap..Smart Tag buat potongan harga RM90 jer sebjik...emm cantek...bak satu...cakap cam rega doposen kan...tapi bila kenang kegunaan nyer REDHA jelah hehehe...so lepas neih tak yahlah tangan aku nak terkapai kapai sebab pendek..tak sampai nak touch TnGo tuh ahhahah....sebab tuh aku suker bayor cash...ahhahah


1 comment:

AdanyaKauUntukku said...

tp skarang lane smarttag pun dah tak lajuuuu