Thursday, March 31, 2011

Rutin Harian

Hehehhe...kalau korang nak tau nielah keja aku sekarang tiap tiap petang hehehe...dari Isnin sampai Khamis..melalui telefon CSL aku ...menonton rancang kegemaran aku hehehe..tu pasal aku tak suker tengok rancangan bersiri nieh ..pastu mula lah ketagih hehehe...

Pukul 2 petang setat dengan citer Sejuta Cinta Marshanda...memula aku tak layan sangat..bielr dah dua tiga kali tengok..eh cam best...pastu terus sangkut...hehehe letihhhh....



Pukul 3 petang sambung ngan Marimar...Ooooo citer neih aku tengok sebab suker tengok pelakon dier yang lawo lawo dan hensem...especially hero dier Sergio tuh ...perghHhhh ensom sunggohhh ...heroin dier pun....ishk..even yang berlakon jahat pun lawo...tapi biler dah tengok citer dier..oOoo menarik menarik ahhahahah



Citer Marimar sampai kol 4...pastu break kejap...ehhehe pukul 4.30 petang sambung balik dengan citer Kemboja Putih..citer antu yagn tak baper scary sebab antu dier cantik..sebab tuh aku lalu lagik tengok..ehheheheh...kesimpulannya....saya sukakkkkkkkkkkk






No comments: