Thursday, March 19, 2009

Moga Ayuni Cepat Sembuh....


Terkejut biler baca blog nina....confirm ayuni kena hfmd....argHhhhhh penyakit yang paling aku tak suker.....sebab aku tau betapa seksanya penyakit nieh biler tengok umar dan uzair dulu....tuh kenangan paling tak dapat lupa sebab sepanjang jadik ibu nieh ...tulah dugaan paling tak dapat aku luper....bayangkan dedua sekali sakit...anak yagn setiap hari berlari riang..tetiba diam...hanya terbaring..makan tak nak minom tak nak...Ya Allah...tak tau dah nak cakap masa tuh...
Biler tengok nurse ambik darah diorang semer...memang sebak giler lah...masa tuh bersyukur..sekurang kurangnya ..anak anak aku sihat sebelum nieh....kalau anak orang lain yang sakit kronik tuh ..tak taulah nak kata aku....Ayuni nieh aku penah jumpa sekali jer..masa besday alieyah...eheheh pepaham jelah...bukan senang nak tengok muka aku sekeluarga neih ...memang suker tengok keletah dier...tak reti diam...buat hal dier jer...ehehhe ...paling best masa dier menyakat uzair...dier tarik puting uzair ahhahahah...sampai menangis mamat tuh heheheh
Nasib baik dapat tau awal...so tak yah admitted...macam budak budak tuh dulu dah 4 hari baru tau...dedua dah lembik sebab langsung tak makan tak minom..huhuhuh ...sadis giler time tuh....yang bestnya pegi 3 panel klinik semer cakap campak lah...denggilah....bawak jer SJMC terus paed tuh cakap HFMD...admitted dedua....
Auntie doakan ayuni cepat sembuh ok...for nina...take care...tengah pregnant jgan susah hati ...insyaallah ayuni tak apa apa..rajin bagi dier makan ubat ok....memang huru hara hidop biler anak anak sakit neih...

No comments: