Wednesday, March 18, 2009

Shopping Online....

Senang jer sekarang kan...duk keras depan komputer ...tet sana tet sini ...tunggu dua tiga hari...dah sampai barang depan mata.....itulah dier betapa modennya dunia sekarang...dok kat umah pun duit bleh abes ehhehe camno tuh???


Aku dulu was was jugak nak shopping online neih...barang pertama aku ingat aku beli online...aku beli headband darik mok umar Jr....zety....start pada tuh mula lah aku dengan dunia shopping online...kegiatan itu berlanjutan biler aku balik dari pantang si Aliya..ehheh lagik parah...asik dok order baby tight plak dari Liana...heheheh so hari hari keja aku dok surf internet mencarik barang...termasuklah pam spectra 3 yang aku beli tuh pun hasil surf internet jugak tuh....


Sekarang neih tengah giler dok carik buggy untuk aliya...dok layan kat mudah.com semalam...terjumpa buggy comel ngan baby carrier...tapi malangnya...dah ader orang booked...so dapat baby carrier jer....huh ...naper beli? ...sebabnyer...sekarang nieh aliya dok duduk dalam moses basket yang makcik ila dier bagi kat Umar dulu (aahkan...naper entry aku asik ader nama ila ahhaha)...huhuh 3 orang dah pakai tuh ...dulu tak pakai sangat menda tuh sebab antor diorang pun kat kawasan apartment tuh jer kan...tapi kali nieh memang kena drive tuk antar dier......tapi anak dara tuh sekarang dah tak reti dok diam..biler letak dalam tuh dier meniarap....semalam dok berebot nak pegang gear...adeh....ader sekali tuh dier meniarap ...sekali aku brek emergency ..ader budak laki mangkuk hayun corner tak reti nak berenti ...terantuk dier kat dashboard tuh...oloh...dahlah minah tuh putih melepak ....merah dahi..dah kena soal siasat dengan polis pencen tuh...ishk....


Pagi tadik jumpa brader yang jual carrier tuh...keja JKR dekat sini jer...senang arr nak collect kan...nama dier Nazri...tapi sebab dah lambat sampai kat merbuk gara gara hujan dan accident kat Mahameru pagi tadik..tak sempat nak borak panjang....ambik barang..bayor..terus campak lam keta....tak belek belek pun....tawakal jelah....nieh tengah tunggu barang lagik nieh....heheheh gilo gilo....order Knee Pad dari Yusma...ngan bonnet dari Azhayyu....ishk ishk ishk...aper nak jadiklah pompuan nieh ahahhahahhahah




Knee pad tuh aku beli...sebab si anak dara tuh dah start menyusur ...kalau dier pakai suor pendek atau rompers tuh gerenti bergesel lutut dier....ader sekali...kat umah bbsitter...bbsitter tuh letak dier atas tikar buluh tuh...dier menyusur...abes melecet lutut dier...dah penat nak menjawab...oOOo itu incik..kalau anak dara dier...jangan luka luka yer...dier tak suker....dier nak camner dier antar (eh dier ker antar)...camtu jugaklah biler balik....aku pun memula tak pasan luka kat lutut dier...pastu biler nak tukar seluar nampaklah cam terkoyak skit kulit dier...emm....sabo jelah....



Bonnet tuh plak...order pasal ...ramai dah komplen...naper barang aliya semer barang budak lelaki ahhahahah...udoh namanyer warisan abagn abang kan..memanglah semer topi biru...tapi kait dier tuh pun kaler biru ehhehe so belilah satu yang kegegirlan skit ehheh ....yang contoh nieh pepel putih...aku tempah pink putih.....dan sehingga ke hari ini ..aku masih lagik giler surf internet tuk mencarik buggy aliya ehheheh.....

No comments: