Tuesday, May 12, 2009

Adesss...saya penat....

Yeaaa aku tau ...rumah aku dah berabuk...aper bleh buat...aku bukan blogger tegar...nak update hari hari...ader masa ..ader citer best aku update....

Sejak tiga minggu lepas aku dilanda kesibukan melampau....bermula dengan sakit mata yang menyerang aku so dapat mc dari 27 sampailah 30 april...memandangkan 1 Mei tuh cuti ..haruslah aku bungkus kain baju semer balik kampung hehehe ....

masa balik kampung dapat berita dari kawan baik aku masa sekolah menengah dulu....NorHazwani....selamat melahirkan seorang bayi lelaki yang sihat....alhamdulilah..aku gembira sangat...kenapa? ..akhirnya penantian selama 8 tahun berbaloi jugak...rasanya hari ibu tahun nieh paling bermakna untuk dia....berkat kesabaran dia suami isteri...Allah berikan anugerah tak ternilai ...Mohammad Akhil Mohd Azhar....semoga kamu membesar dengan sihat..sorry auntie tak pegi membelek kamu...auntie sakit mata..kang jangkit kang....

Masa jer office 4 May ...aku kena ganti Setiausaha Pengarah...argHhhhhh ceplos betul...aku cukup pantang sambung keja orang separuh siap neih...almost two days keja aku menyiapkan out standing orang yang ganti sebelum nieh...hangin betul...and sedey biler dapat berita...salah seorang boss kesayangan aku ...telah dinaikkan pangkat menjadik Pengarah Jabatan lain....sob..sob...dah tinggal sorang...tuh yang menambahkan lagik sibuk aku...dah jaga Pengarah...sorang boss nak transfer...orang dept tuh plak semer menda request dari aku...argHhhhhhh....tensen betul....tup tup dengar plak citer...saper yang visit New Zealand kena kuarantin...alamak..aku dah cuak giler....takkan secretary pengarah nieh pun kena kot..uwaaaaaaaaaaaaaa aku nak balik tempat aku lah.....adoilahhhh

Semalam...masa nampak jer muka secretary pengarah tuh ..rasa cam menang sejuta...YeayaYyYyyyy tapi ...sekejap jer yeaYyyy nyer..tetiba dapat SMS...Laily aku mc ari nieh ..ko tolong relief aku yek...uwWAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaa tidak.....sorry lah babe...aku dah tak tahan dah...otak aku nih dah beku asik dok ganti keja orang...keja aku tuh berlonggok longgok tak settle lagik..seb baik ader secretary dept lain yang sanggup ganti...fuhhh...

Punyalah aku sibuk sampai tak bukak blog...tetau nina dah bersalin ...adess...tahniah yer nina...best dah ader sepasang...elok sangatlah geng ngan wati tuh...ehheheeh fuhh ari neih nak buat marathon entry acik ahhahahah

No comments: