Wednesday, May 27, 2009

Dating lagikk....

last week pun buat keja yagn sama...this week pun sama...ehheheh ambik half day semata mata nak dating and tengok wayang ngan itu incik.....
memang terpaksa cuti...sebab kalau weekend...dah meniaga...plus ader putera puteri tuh...emm..memang tak datinglah jawabnyer.....malam??...tuh itu tiga orang saper nak jaga??...nak angkut pegi tengok wayang sekali ...uihhh tak yakin aku....especially budak yang suker cakap masuk neraka kawan ngan syaitan tuhlah....itu boleh duk diam 10 minit jer...lepas tuh dier mula carik alasan nak menjelajah....
Dan ini satu satunya cara nak mengeratkan hubungan kami suami isteri...tengok wayang jelah..itu jelah makcik mampu...nak jalan jejauh duit pun takde...tambah plak ..aku tak sanggup nak tinggal budak budak tuh...perghhh even setengah hari jalan ngan incik tuh pun....aku dok teringat...kalau budak budak tuh ader mesti seronok jenjalan...series..aku bukan species yang suker tinggal tinggal anak ..pastu ko pegi bersuka ria....ooohhh tidak sama sekali....
Last week layan citer X Men....semalam layan citer Night at Museum 2....ingat dah ader citer terminator salvation tuh..rupanya belum lagik..esok baru start......citer X men tuh oklah....tapi citer Night at Museum 2 tuh cam boring skit....tak best....nyesal tengok ..dahlah tiket mahal cheh ..........harus aku cuti lagik next week hhahahhahahah.....




gambo?? hahahha ko nak suh aku makan kamera tuh..mau kena hempok ngan incik tuh...aper gambo gambo nieh...dier nak belanja aku tengok wayang pun dah besar rahmat tau heheheh....jadik aku pun...layannnnn....

3 comments:

Liana Manjaku said...

uwa...jelesnya...nak gi gak dating!

tnihartini said...

noliek.. ako setuju sgt2.. klu p mana2 xder diaorg mmg tingat ler.. apa diaorg buat.. haihhhh......

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wahhhhhhhhhhhhhhhhhh nak gak berdating .. sejak2 maid takder nieh ... x smpt lagie ;-)