Friday, May 15, 2009

Auntie...u miss me?

ehheheh tau tau ...aku memagn sangatlah jarang menempek gambo anak dara aku nieh....not for display kan ahhahahha ....sebenornya maleh nak ambik gambo sebenornya ..ditambah nak mengupload...biler upload kat rumah ...aderlah sorang budak yagn suker cakap nanti masuk neraka kawan ngan syaitan tuh ...sukernya ganggu idop aku..nak main power rangers lah...nak main handy manny lah...ehhehehe..tapi biler takde kang boring plak....
Alhamdulilah aliya dah nak masuk 9 bulan ..kejap jer kan....perkembangan terbaru? huh...dah ader dua batang gigi..tapi payahnyer aku nak snap gambo gigi dier tuh....tak reti dok diam...sekarang makin kurus...lasak bukan main...dahlah malas nak merangkak...elok dier posing nak merangkak ...pastu dier letak balik badan dier...cesss...dok berpaut pada kusi ..meniti...pastu gelak gelak ngan abang ...lepas tangan ...debumm...ke lantai...sekian ehhehe ...
Actually dier dah boleh berdiri sekejap sekejap...tapi bibik aku tuh malas nak jaga dier kan ....tuh yang aku takut dier jatuh ..aku suh bibik tuh tiarapkan dier kat lantai...huh?? biler masa pakai bibik?? eheheh mana ader bibik...bibik yang jaga aliya tuh si umar hahahah ...kekadang kesian kat dier....sampai kekadang tuh dier keluar statement "mama neih ..asik panggil umar jer..panggil lah uzair pulak" tak pun biler mintak tolong sapukan sampah ...sambil menyapu tuh dier membebel "uzair tumpahkan ..umar sapu...umar tumpahkan umar sapu" heheheh aper bleh buat...dah ko bang long hehehe ...tapi kalau dier takde susah jugak aku...time aku memasak ..time aku mandi..dierlah tolong jagakan adik adik dier....uzair? huh tak boleh harap...dier yang belasah aliya ...patutlah biler aliya dapat tarik rambut dier...uihh sesunggoh hati ...ehhehe balas dendam..ari tuh ...berbekas lengan si uzair...aliya gigit hahahhaha.....
tapi sampai sekarang masih gagal nak ambik gambar diorang tiga beradik yagn cantik skit...biler abang posing cantik adik plak pandang tempat lain...biler adik dah lawo ...abang plak dok pandang tempat lain...tensen mama....

5 comments:

Liana Manjaku said...

tembabnya Alia... Selamat maju jaya jer....

Mya said...

ko suh umar jadi bibik? isk isk.. sian anak teruna sorang tu.. nyeh..

Cujie said...

mcm tetau je aunie missed kan awak...
ooo awak dah tumboh gigi eh... makin sedap lah awak makan...

kawan awak yg nama alesha tuh pantang jumpa makanan... naik malu ummi dia kalau kawan ummi dia dtg... yg dlm mulot orang pon dia jerit sakan nak juga.

eza said...

sambut sebeday jgn lupa jempot aku yer...

Puan nOLie said...

Liana....
hahahah tuh wish kat aliya ker kat maknyer hahahah

Mya..
aper bleh buat...tuh jelah orang suruhan yang aku ader heheh

cujie..
kakak alesha kita sama...saya pun tak dulik..janji ader makanan lam mulot saya...

eza...
auntie...kalau saya nak buat sebeday..emmang saya booked auntie ..nak suh masak ..auntie sayang saya kan kan kan