Friday, May 29, 2009

Susu ku yang semakin merundum

Sedeynya kalau time mengepam ....susu makin lama makin skit....
kalau last week ....pagi boleh dapat 5-6 oz...petang....3-4 oz....
minggu nieh ...pagi boleh dapat 2-3 oz jer.....petang apertah lagik...uwaaaaaaaaaaaaaaaaa....
tapi oklah kan...kurangnya aku dapat fully bf dier sampai 6 months...dah nak masuk 7 bulan baru setat campur...dan semalam dah genap 10 bulan pun ..dier masih lagik menyusu dengan aku even tak fully bf.....tapi tak tau naper ..susu aku macam segan segan nak kuor dah...uhuksss...
kurang menyusukan aliya ker? ...mungkin...makcik letih....asik obertaim ahhahah...takdelah...aku seriau susukan dier sekarang....dier suka asah gigi kat puting aku uhukssss....tuh yang terus tarik puting...bancuh susu lembu..haaa ambik koo....
semalam dia try test gigi dier lagik...uwaaaaaaaaaaaaa..berdarah darah....memula tuh elok jer dier isap....sekali ...chapp...argHhhh aliyaaa....pang...secara otomatik..tangan ini hinggap kat pp yang putih melepak itu....uwaaaaaaaaaaaaaaa.....aku berpadu suara menangis ngan aliya....
Adoii anak....naper buat mama macam nieh....aku bangun terus bancuh susu ....
masa dah siap bancuh tuh..cik kak tuh teresak esak lagik menangis......sekali tengok pp dier....
alamak merah!!!...ishk...saper suh putih sangat.....ayooo nieh kalau incik tuh tengok ..mau diamuk satu kampung changkat tuh heheheheh seb baik masa incik tuh balik tak baper merah sangat....
incik tuh tanya..naper pp aliya merah nieh...erppp...kena mainan tadik...masa main ngan umar...
Umar jugak kena hahahahahah
seb baik masa tuh Umar mandi..kalau tak mesti dier cakap..mama nieh nakal ..suker tipu..nanti masuk neraka kawan ngan syaitan hahahahhah....
Sekarang tengah pk cara camner nak boost balik pengeluaran susu nieh..tapi pk jugak..takot ader sebab lain pulak kan naper susu tuh tak kuor....jeng jeng jeng hahahhaha....erpppp ....sabo sabo...bertenang anak anak..kalau ader saya announce yer......tuh yang sekarang...tangan memula gatai nak let go Spectra 3 nieh...tapi kalau benar berita itu...maka haruslah aku simpan balik pam tuh ehhehe ....
excited?? tak sabo?? tunggguuuuuu ehheheheh ....sallyyyyyy waiiittt forrr miiiiiiii

No comments: