Thursday, May 14, 2009

Saya memerlukan rumah baru!!

Kawan kawan tersayang,
Mohon jasa baik baik kawan kawan kalau ternampak rumah untuk disewa ...tolonglah ambik no. telefon kerana aku memang dah tak tahan ..nak pindah sangat sangat nieh...kang takut aku naik hantu..aku tukor jadik mona fendy kang......actually aku prefer kawasan kampung sebab jiwa incik somi aku tuh jiwa kampung skit...preferred area gombak lah sebenarnya..tapi kalau ader tempat lain yang takdelah jauh beno aku nak pegi keja pun boleh cam kampung melayu subang ker..bangi ker....rumah tuh takyahlah beso benor sampai 6 bilik ..karang ceplos plak tumpang tinggal...cukuplah ader 2-3 bilik...selesa tuk kami sekeluarga duduk....yang penting ader kawasan skit untuk aku letak menda menda di bawah nieh....
kolam ikan...dalam 18 kaki...

Mercedes benz kaler merah aku...


Kenderaan rasmi incik somi..dah tuko kaler putih..pastu moto seketul...

kalau aderlah kan...korang letak jelah kat shoutbox tuh nombot dier..nanti aku call ...

Jasamu dikenang....

No comments: