Tuesday, November 16, 2010

Bye bye Spectra 3

Malam tadik telah selamat menjual Spectra 3 pada Liana dari Putrajaya. Sorry yer kena tunggu lama. Semalam balik jalan jem giler sebab hujan lebat. Banyak jalan yang tutup.

Jadik next produk yang akan aku jual adalah seperti berikut:


Naper nak jual? sebab avent isis tuh aku dah stop breastfeeding so dari dok peram jer dalam umah aku tuh baiklah aku bagi peluang untuk ibu ibu yang nak menyusukan baby nieh. Avent isis nieh sangat bagus...memang puas hati...Avent aku tuh bukan aku beli di Malaysia....aku kirim dari budak office kat New York.....aku beli spectra sebab gatal...ehhehe konon lenguh tangan heheheh ....yang carrier tuh pulak ...sebab nana dah besar...dah terjulur dah kaki...so sangat tak sesuai ..nak upgrade car seat tuk dier...bila nak jual? tunggu yer kawan kawan...saya iklan kan kendian ok...tunggguuuuuu....


No comments: