Thursday, November 11, 2010

Yaya Babah

Hehehe ..semalam citer pasal nana mama kan...ari nieh yaya babah ...naper babah? ooo nieh anak babah nieh...garang cam rimo jugak...hehehhe...




Sekarang dah 2 tahun lebih...tapi rambut tak panjang panjang jugak....yang pelik ..panjang kat depan jer...belakang cam terkelendat...takmo panjang panjang...sebab tuh kekadang nampak cam bunga kobis ahhahahah kembang jer kat atas...biler ikat...kejap jer...pastu dier cabut...sepit rambut pun sama ...penat lah aku nieh menyepit nya...


dier pun geng abang ujay...lambat cakap...dier cuma boleh sebot a few words...mama..babah...enek...abang...air...nak....yang lain sebut kena main agak...ehheheh ...susu dier sebot o o ...heheh takpelah ya...nanti kang ko pandai cakap mama pulak tak lalu nak layan....
tapi tak kenan satu cik kak nieh...kalau dier menangis sangat susah mau berenti....kalau tak pujuk mau makan sejam dier dok merengek ..tuh yang tangan mama gatal jer nak melepuk tuh...

Cukup sayang adik dier...tapi dalam sayang tuh dier gigit jugak....ari tuh...berkesan gigi kat peha arianna...arghhh marah betul...agaknyer dier geram tengok peha ketak ketak arianna...dier bantai gigit...aku tengah masak masa tuh....abang abang dok layan komputer...waaaaaaaaa bukan dier jer aku lepuk...dua abang tuh pun aku lepuk sekali sebab 2 mamat tuh..kalau dah hadap komputer tuh ...memang panggil pun dier buat tak dengar jer....

Sekarang kalau balik..nak ilangkan tensen...aku pasang lagu Suhaimi meor Hassan dengan Ana Raffali tuh...ehheh tengoklah si yaya terkedek kedek menari ahhaha part tuh anak Mama ahhahahha...pantang dengar lagu ...nantilah ader masa aku upload video dier menari ehhehhehe layannn....


No comments: