Thursday, November 25, 2010

MAHA 2010 datang lagik....

Salah satu pameran yang takkan kami suami isteri lepaskan...memang tak penah miss lah....dari kami anak dua sampailah sekarang nak masuk 4...aper yang best? banyakkkkk ...especially cam kitorang yang terlibat dalam bidang penternakan ikan....perniagaan...banyak sangat info yang dapat....budak budak lagiklah suker...boleh naik tram...boleh tengok menatang...huhuhuh best best...
Bila?? 26 November sampai 5 Dec 2010...dekat MAEPS, Serdang...pegilah pagi...bawak bekal air sesiap..jalan lah ko sampai ke petang ehhehehe parking sangat banyak...pastu naik tramp....yeayy....

Antara gambar masa MAHA 2008 ...masa nieh tengah cuti tunggu masa nak bersalin aliya heheheh sempat lagik tuhhh (sila abaikan gambo pompuan gumuk itu heheh)...tapi paling best kisah masa MAHA 2008 nieh ialah kisah budak gemuk...nieh kalau laki aku siap gelak guling guling....masa dalam dewan pameran tuh..ader sorang budak gemuk nieh..anggaran umur 4 - 5 tahun...dier dok main belon and ajak umar main sekali..aku kat tepi tuh jer..so aku biarkan jelah..uzair incik dukong..sebab dah kepenatan....biler dah lama belek barang aku nak balik lah...biler aku tarik umar balik...tetiba budak gemuk tuh marah...ayat dier paling tak henggat....

" Eh..lepas lah tangan dier ....kau bukan mama dier lah..mama dier putih" ...dier marah marah sambil pukul aku ngan belon...argHHHHHHHHHHHhhh...seb baik ko budak..kalau ko dah besar...mau aku cili cili mulot ko....heheheh....




Yang nieh pulak masa MAHA 2006...tapi masa nieh kecik lagik..tak banyak lagik pameran....




No comments: